Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Swarzędz ma ambitną strategię

0
Podziel się:

Strategia spółki Swarzędz zakłada, że w roku 2011 przychody ze sprzedaży wyniosą 150 mln zł, co oznacza średnioroczny wzrost w wysokości 75 proc. w latach 2008-2011.

Swarzędz ma ambitną strategię
(PAP)

Strategia spółki Swarzędz zakłada, że w roku 2011 przychody ze sprzedaży wyniosą 150 mln zł, co oznacza średnioroczny wzrost w wysokości 75 proc. w latach 2008-2011 - poinformował Swarzędz.

Wzrost przychodów w sprzedaży detalicznej ma nastąpić m.in. poprzez rozszerzenie grupy klientów docelowych, re-pozycjonowanie marki Swarzędz, wprowadzenie do oferty elementów wyposażenia wnętrz ("dekor"), zapewnienie lepszej dystrybucji dzięki restrukturyzacji sieci salonów sprzedaży.

W sprzedaży instytucjonalnej wzrost przychodów ma być wynikiem rozwoju eksportu i wejścia w nowe rynki zbytu (rynek kompleksowego wyposażenia obiektów hotelowych).

Sprzedaż produktów będzie odbywać się wyłącznie we własnych salonach spółki, a ich liczba może docelowo wynieść 40-50.

"Docelowa liczba salonów zależeć będzie w dużej mierze od wzrostu zamożności społeczeństwa i rachunku ekonomicznego, ale szacunkowa liczba to 20-25 salonów w pierwszym etapie i docelowo do około 40- 50 salonów w Polsce" - napisano w komunikacie.

Swarzędz chce zwiększyć moce produkcyjne poprzez zakup fabryki mebli tapicerowanych oraz budowę nowych fabryk w Swarzędzu i w Kościanie.

Spółka nie wyklucza kolejnych akwizycji lub współpracy z innymi zakładami.

Strategia spółki zakłada też połączenie spółek zależnych w jedną wielozakładową spółkę produkcyjną, utworzenie magazynu centralnego na potrzeby produkcji i sprzedaży oraz utworzenie centralnej modelarni.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)