Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

TPSA chce walczyć o dwa miliony klientów płatnej TV

0
Podziel się:

Spółka jest w stanie objąć swoją ofertą około 90 proc. z tych klientów.

TPSA chce walczyć o dwa miliony klientów płatnej TV

Spółka ocenia, że na całym rynku płatnej telewizji pozostało jeszcze do zagospodarowania 1,5-2 mln gospodarstw domowych. TP SA jest w stanie objąć swoją ofertą około 90 proc. z tych klientów.

_ - W ciągu dwóch lat rynek dojrzeje i jedynym źródłem nowych klientów będzie ich przejmowanie od konkurencji _ - powiedział Paweł Galej, dyrektor departamentu usług telewizyjnych.

Powiedział on, że według różnych danych penetracja rynku płatnej TV wynosi w Polsce 60-80 proc. gospodarstw domowych.

Prawie co piąty użytkownik neostrady korzysta z usług telewizyjnych TP.

_ - Penetracja usług telewizyjnych w klientach neostrady wynosi obecnie 18 proc. _ - powiedział Dominique Lesage, dyrektor ds. kontentu.

Galej potwierdził wcześniejsze deklaracje, że do 2012 roku TP chce mieć 1 mln klientów telewizji. Na koniec maja spółka miała 417 tys. użytkowników telewizji.

_ - Jeśli będzie taka potrzeba to bardzo agresywnie przystąpimy do sprzedaży naszych usług telewizyjnych _ - powiedział Galej.

Przedstawiciele spółki poinformowali, że do końca roku uruchomią kilka nowych kanałów telewizyjnych, nie chcieli jednak doprecyzować tych deklaracji.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)