Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

TPSA zamierza ograniczyć odpływ klientów telefonii stacjonarnej

0
Podziel się:

Po trzech kwartałach 2009 roku Telekomunikacja Polska miała 7,255 mln stacjonarnych linii detalicznych.

TPSA zamierza ograniczyć odpływ klientów telefonii stacjonarnej
(Materiały prasowe)

_ - Telekomunikacja Polska ograniczyła o 15 proc. odpływ klientów indywidualnych telefonii stacjonarnej. Uśredniony współczynnik odpływu abonentów tej usługi wynosi obecnie 75 tys. miesięcznie, wobec 15-20 tys. nowych przyłączeń _ - poinformował Paweł Papliński, dyrektor departamentu telefonii stacjonarnej TP.

na zdjęciu Maciej Witucki, prezes TPSA* *

_ - Ostatnio udało nam się ograniczyć o 15 proc. odpływ klientów telefonii stacjonarnej, m.in. dzięki ofertom utrzymaniowym. Uśredniony churn jest w tej chwili na poziomie 75 tys. miesięcznie _ - powiedział Papliński.

Dodał, że liczba nowych przyłączeń wynosi 15-20 tys. miesięcznie.

Po trzech kwartałach 2009 roku Telekomunikacja Polska miała 7,255 mln stacjonarnych linii detalicznych. Zdecydowana większość odbiorców tej usługi to klienci indywidualni.

Baza klientów telefonii stacjonarnej TP kurczy się z kwartału na kwartał na rzecz konkurencji, część osób całkowicie rezygnuje z tej usługi. Aby ograniczyć proces odpływu klientów telekom wprowadza programy utrzymaniowe.

Od 1 lutego klienci Telekomunikacji Polskiej, którzy podpiszą umowę na telefon stacjonarny na czas określony, mogą skorzystać z jednej z 4 nowych ofert promocyjnych. Do wyboru mają m.in.: dodatkowe minuty na połączenia komórkowe, telefony w atrakcyjnych cenach, bony na zakupy i możliwość przyłączenia do sieci za symboliczną złotówkę.

_ - W zeszłym roku, działając w warunkach reżimu regulacyjnego, wprowadziliśmy promocje polegające na rozpoczęciu programów lojalnościowych _ - powiedział Paweł Papliński, dyrektor departamentu telefonii stacjonarnej TPSA, na konferencji prasowej. Dodał, że w zeszłym roku grupa _ zlokalizowała _ - czyli podpisała umowy na czas określony - z ok. 500 tys. swoich klientów.

W nowych promocjach spółka proponuje umowy na 12 i 24 miesiące, w ramach promocji proponując klientom m.in. dodatkowe minuty na połączenia komórkowe, telefony stacjonarne, bony Sodexo i możliwość przyłączenia do sieci za złotówkę.

_ - Promocje mają jednak głównie charakter utrzymaniowy _ - podkreślił Papliński.

W październiku TPSA informowała, że jej przychody w segmencie telefonii stacjonarnej wyniosły w okresie I-III kw. 7,486 mld zł, co oznacza spadek o 3,9 proc. wobec analogicznego okresu poprzedniego roku. Spółka podała też, że liczba jej łączy stacjonarnych spadła o 7,1 proc. rocznie do 8,397 mln - ta liczba obejmuje zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)