Travelplanet.pl w 2011 roku planuje osiągnięcie 500 tysięcy złotych zysku i blisko 20 milionów złotych przychodów. Wyniki te są efektem wdrożenia zmian w sposobie zarządzania, uruchomienia nowego portalu, jak również wykorzystania poprawiającej się sytuacji na rynku turystycznym.
Travelplanet.pl zamierza także uruchomić nowe punkty obsługi klienta w modelu franczyzowym. - _ Planujemy osiągnięcie 500 tys. zł zysku netto _ - zapowiada Bożena Garbińska, p.o. prezesa Zarządu Travelplanet.pl. - _ Prognozę sporządziliśmy na podstawie wyników finansowych z roku 2010, uwzględniliśmy bardzo dobre wyniki uzyskane w pierwszym półroczu i skorzystaliśmy z szacunków i hipotez dotyczących pozostałej części roku 2011 _ - dodaje.
Zarząd spółki w przygotowywaniu prognoz oparł się również na dostępnych na rynku raportach analitycznych w zakresie wartości rynku usług turystycznych. Wynika z nich, że w branży turystycznej nastąpił wzrost o 2 procent w stosunku do roku 2010.
- _ Wzrost sprzedaży jest również wynikiem dużego nakładu pracy ze strony Travelplanet.pl _ - uważa Jerzy Krawczyk, doradca biznesowy zarządu Travelplanet.pl. - Nowy portal, pokazuje najbardziej aktualne propozycje last minute w branży, wyszukuje oferty w 0,2 sekundy i pozwala na przeprowadzenie całej transakcji online. W efekcie klienci chętniej zaglądają na Travelplanet.pl i dłużej pozostają na stronie. Oczywiście przełożyło się to także na wyniki sprzedaży. Tygodnie po wprowadzeniu nowych funkcjonalności należą do najlepszych w historii firmy.
Według Zarządu Travelplanet.pl ten dobry trend sprzedażowy będzie się utrzymywał również dzięki wprowadzeniu szeregu innych innowacji. - _ Zamierzamy uruchomić jesienią nowy serwis internetowy poświęcony turystyce zimowej, co w założeniu wpłynie na zwiększenie przychodów _ - zapowiada Bożena Grabińska. - _ Pojawią się aplikacje na telefony komórkowe oraz tablety, oraz nowe rozwiązania sprzedażowe, poprawiające jakość usługi dla naszych klientów, które na razie są w fazie testów. Zatrudniamy najlepszych programistów na rynku i stale poszukujemy nowych talentów, po to by nasz serwis stale się wzbogacał i rozrastał _ - dodaje.
Ponadto, spółka ograniczyła koszty funkcjonowania oraz nadal pracuje nad projektami mającymi na celu podniesienie efektywności operacyjnej, w tym uruchomienia nowych punktów obsługi klienta w modelu franczyzowym. - _ Wszystkie wymienione działania i ulegająca poprawie sytuacja w sektorze zapewnią nam wypracowanie zysku netto w tym roku i umożliwią trwałe wypracowywanie zysków w następnych latach _ - uważa Jerzy Krawczyk.
Inwestujesz na giełdzie? Skorzystaj z narzędzi Money.pl ( http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=today 09:00:00&de=today 17:40:00&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=TVN&w=460&h=250&cm=0&rl=1 )
500 tys. zł zysku i blisko 20 milionów złotych przychodu - takie cele Travelplanet.pl zamierza osiągnąć w 2011 roku. Wyniki te są efektem wdrożenia zmian w sposobie zarządzania Spółką, uruchomienia nowego portalu, jak również wykorzystania poprawiającej się sytuacji na rynku turystycznym.
Travelplanet.pl zamierza także uruchomić nowe punkty obsługi klienta w modelu franczyzowym.
- Planujemy osiągnięcie 500 tys. zł zysku netto - zapowiada Bożena Garbińska, p.o. prezesa Zarządu Travelplanet.pl - Prognozę sporządziliśmy zgodnie z zasadami rachunkowości stosowanymi przez Travelplanet.pl S.A. na podstawie wyników finansowych z roku 2010, uwzględniliśmy bardzo dobre wyniki uzyskane w pierwszym półroczu i skorzystaliśmy z szacunków i hipotez dotyczących pozostałej części roku 2011.
Zarząd Spółki w przygotowywaniu prognoz oparł się również na dostępnych na rynku raportach analitycznych w zakresie wartości rynku usług turystycznych. Wynika z nich, że w branży turystycznej nastąpił wzrost o 2% w stosunku do roku 2010.
- Wzrost sprzedaży jest również wynikiem dużego nakładu pracy ze strony Travelplanet.pl - uważa Jerzy Krawczyk, doradca biznesowy Zarządu Travelplanat.pl, twórca sukcesu spółki TETA SA. - Nowy portal, pokazuje najbardziej aktualne propozycje last minute w branży, wyszukuje oferty w 0,2 sekundy i pozwala na przeprowadzenie całej transakcji online. W efekcie klienci chętniej zaglądają na Travelplanet.pl i dłużej pozostają na stronie. Oczywiście przełożyło się to także na wyniki sprzedaży. Tygodnie po wprowadzeniu nowych funkcjonalności należą do najlepszych w historii firmy.
Według Zarządu Travelplanet.pl ten dobry trend sprzedażowy będzie się utrzymywał również dzięki wprowadzeniu szeregu innych innowacji.
- Zamierzamy uruchomić jesienią nowy serwis internetowy poświęcony turystyce zimowej, co w założeniu wpłynie na zwiększenie przychodów - zapowiada Bożena Grabińska. - Pojawią się aplikacje na telefony komórkowe oraz tablety, oraz nowe rozwiązania sprzedażowe, poprawiające jakość usługi dla naszych klientów, które na razie są w fazie testów. Zatrudniamy najlepszych programistów na rynku i stale poszukujemy nowych talentów, po to by nasz serwis stale się wzbogacał i rozrastał.
Ponadto, spółka ograniczyła koszty funkcjonowania oraz nadal pracuje nad projektami mającymi na celu podniesienie efektywności operacyjnej, w tym uruchomienia nowych punktów obsługi klienta w modelu franczyzowym.
- Wszystkie wymienione działania i ulegająca poprawie sytuacja w sektorze zapewnią nam wypracowanie zysku netto w tym roku i umożliwią trwałe wypracowywanie zysków w następnych latach - uważa Jerzy Krawczyk.
500 tys. zł zysku i blisko 20 milionów złotych przychodu - takie cele Travelplanet.pl zamierza osiągnąć w 2011 roku. Wyniki te są efektem wdrożenia zmian w sposobie zarządzania Spółką, uruchomienia nowego portalu, jak również wykorzystania poprawiającej się sytuacji na rynku turystycznym.
Travelplanet.pl zamierza także uruchomić nowe punkty obsługi klienta w modelu franczyzowym.
- Planujemy osiągnięcie 500 tys. zł zysku netto - zapowiada Bożena Garbińska, p.o. prezesa Zarządu Travelplanet.pl - Prognozę sporządziliśmy zgodnie z zasadami rachunkowości stosowanymi przez Travelplanet.pl S.A. na podstawie wyników finansowych z roku 2010, uwzględniliśmy bardzo dobre wyniki uzyskane w pierwszym półroczu i skorzystaliśmy z szacunków i hipotez dotyczących pozostałej części roku 2011.
Zarząd Spółki w przygotowywaniu prognoz oparł się również na dostępnych na rynku raportach analitycznych w zakresie wartości rynku usług turystycznych. Wynika z nich, że w branży turystycznej nastąpił wzrost o 2% w stosunku do roku 2010.
- Wzrost sprzedaży jest również wynikiem dużego nakładu pracy ze strony Travelplanet.pl - uważa Jerzy Krawczyk, doradca biznesowy Zarządu Travelplanat.pl, twórca sukcesu spółki TETA SA. - Nowy portal, pokazuje najbardziej aktualne propozycje last minute w branży, wyszukuje oferty w 0,2 sekundy i pozwala na przeprowadzenie całej transakcji online. W efekcie klienci chętniej zaglądają na Travelplanet.pl i dłużej pozostają na stronie. Oczywiście przełożyło się to także na wyniki sprzedaży. Tygodnie po wprowadzeniu nowych funkcjonalności należą do najlepszych w historii firmy.
Według Zarządu Travelplanet.pl ten dobry trend sprzedażowy będzie się utrzymywał również dzięki wprowadzeniu szeregu innych innowacji.
- Zamierzamy uruchomić jesienią nowy serwis internetowy poświęcony turystyce zimowej, co w założeniu wpłynie na zwiększenie przychodów - zapowiada Bożena Grabińska. - Pojawią się aplikacje na telefony komórkowe oraz tablety, oraz nowe rozwiązania sprzedażowe, poprawiające jakość usługi dla naszych klientów, które na razie są w fazie testów. Zatrudniamy najlepszych programistów na rynku i stale poszukujemy nowych talentów, po to by nasz serwis stale się wzbogacał i rozrastał.
Ponadto, spółka ograniczyła koszty funkcjonowania oraz nadal pracuje nad projektami mającymi na celu podniesienie efektywności operacyjnej, w tym uruchomienia nowych punktów obsługi klienta w modelu franczyzowym.
- Wszystkie wymienione działania i ulegająca poprawie sytuacja w sektorze zapewnią nam wypracowanie zysku netto w tym roku i umożliwią trwałe wypracowywanie zysków w następnych latach - uważa Jerzy Krawczyk.
- Bardzo starannie przyglądamy się temu, co się dzieje w Spółce - mówi Bożena Garbińska. - Prowadzimy stały monitoring realizacji planów i budżetów, co najmniej raz w miesiącu otrzymujemy raporty dotyczące wykonania planów i budżetów wraz z uaktualnionaĨ prognozaĨ. Sprawozdanie takie zawiera tezÄÂâÂĄ komentarz dotyczący ewentualnych zagrożeń w wykonaniu planu danego roku. W przypadku zaistnienia takiej konieczności, Zarząd Spółki może dokonać korekty planu i prognozy wyników. Ewentualna zmiana prognozy może zostać dokonana, jeśli wystąpią okoliczności, mogące mieć wpływ na zmianę dowolnego elementu prognozy o co najmniej 10%.
- Bardzo starannie przyglądamy się temu, co się dzieje w Spółce - mówi Bożena Garbińska. - Prowadzimy stały monitoring realizacji planów i budżetów, co najmniej raz w miesiącu otrzymujemy raporty dotyczące wykonania planów i budżetów wraz z uaktualnionaĨ prognozaĨ. Sprawozdanie takie zawiera tezÄÂâÂĄ komentarz dotyczący ewentualnych zagrożeń w wykonaniu planu danego roku. W przypadku zaistnienia takiej konieczności, Zarząd Spółki może dokonać korekty planu i prognozy wyników. Ewentualna zmiana prognozy może zostać dokonana, jeśli wystąpią okoliczności, mogące mieć wpływ na zmianę dowolnego elementu prognozy o co najmniej 10%.