W dniach od 18 do 24 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,81 procent, co oznacza 86,5 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 15,41 procent, czyli wpływami rzędu 67,28 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 43,37 mln zł, czyli 9,94 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 36,56 mln zł, co daje 8,37 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 10,09 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,31 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 436,57 mln zł wobec 436,94 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.
W tyg. zakończonym 24.03. udział TVN w oglądalności wyniosła 13,81 procent, Polsatu 12,79 procent.
W dniach od 18 do 24 marca udział TVN w oglądalności wyniósł 13,81 proc. wobec 12,75 proc. tydzień wcześniej. W przypadku Polsatu udział w oglądalności wyniósł 12,79 proc. wobec 12,80 proc. przed tygodniem - wynika z szacunkowych danych firmy Nielsen Audience Measurement.
W poniższej tabeli prezentujemy tygodniowe udziały w oglądalności dziesięciu najpopularniejszych stacji telewizyjnych w dniach 18.03-24.03.
Udziały w oglądalności 10 najpopularniejszych stacji TV | ||
---|---|---|
Stacja | bieżący tydzień (proc.) | poprzedni tydzień (proc.) |
TVP1 | 15,28 | 15,45 |
TVP2 | 10,98 | 10,94 |
Polsat | 12,79 | 12,80 |
TVN | 13,81 | 12,75 |
TVP Info | 2,96 | 3,57 |
TVN24 | 2,95 | 3,51 |
TVN7 | 3,84 | 3,47 |
TV4 | 3,00 | 3,07 |
Puls | 2,59 | 2,78 |
Polsat 2 | 1,83 | 1,68 |
Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+.
Porównaj na wykresach spółki i indeksy