Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

TVN na reklamie zarobił najwięcej

0
Podziel się:

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 467,89 mln zł wobec 459,58 mln zł tydzień wcześniej.

TVN na reklamie zarobił najwięcej
(Mariusz Gaczynski/East News)

*W dniach od 20 do 26 maja największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 16,79 proc., co oznacza 78,55 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 16,47 proc., czyli wpływami rzędu 77,08 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. *

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 38,21 mln zł, czyli 8,17 proc. udziału. Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 31,13 mln zł, co daje 6,65 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Disney Channel, którego przychody reklamowe wyniosły 11,04 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,36 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 467,89 mln zł wobec 459,58 mln zł tydzień wcześniej. Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)