TVN, który w maju podpisał warunkową umowę kupna spółki Mango Media, nie planuje w tym roku kolejnych przejęć. Spółka koncentruje się na jesiennej ramówce stacji TVN - poinformował Piotr Walter, prezes TVN.
"W tym roku nie planujemy kolejnych przejęć, zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami" - powiedział.
"Koncentrujemy się na jesiennej ramówce TVN oraz szlifowaniu oferty programowej kanałów tematycznych" - dodał.
Prezes nie wykluczył jednak, że TVN może być zainteresowany ewentualnymi okazjami, gdyby pojawiły się na rynku.
"Oczywiście, jeśli zdarzy się niespodziewana okazja zareagujmy szybko w oparciu o własne zasoby gotówkowe" - powiedział.
_ W maju TVN podpisał warunkową umowę zakupu za 13 mln euro wszystkich udziałów w spółce Mango Media Sp. z o.o., nadawcy satelitarnego programu telewizyjnego Telezakupy Mango 24. _ Spółka podała, że transakcja została sfinansowana ze środków z działalności operacyjnej TVN.
Swoją zgodę na wpisanie TVN jako właściciela Mango do koncesji musi wyrazić Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Jest to warunek zawieszający transakcję.
Według wcześniejszych informacji, TVN liczy na 200 mln zł przychodów Mango w piątym roku od przejęcia i docelowo na około 60-proc. marżę EBITDA.
Giełdowa spółka planuje m.in. istotny rozwój oferowanego asortymentu przez kanał Mango, wprowadzenie ramówki tematycznej i poprawienie jakości spotów. TVN w związku z planami rozwoju telesprzedaży zapowiedział też rekrutację ponad 100 osób.