_ - Liczymy, że będziemy kontynuować dobrą tradycję _ - powiedział Tellenbach dziennikarzom, pytany o perspektywy wzrostu przychodów. Wyjaśnił, że oznacza to wzrost powyżej rynku.
W raporcie kwartalnym TVN podał, że spodziewa się _ średniego jednocyfrowego _ wzrostu wartości polskiego rynku reklamy telewizyjnej w 2011. To obniżenie prognoz, bo jeszcze w lutym spółka zakładała wzrost na _ wysokim jednocyfrowym poziomie _. Ostrożniejsze założenia, to efekt słabszego, niż zakładany I kwartału na rynku reklamowym.
_ Średni jednocyfrowy wzrost, to nieco więcej niż 4 proc. a nieco mniej niż 6 procent _ - powiedział Tellenbach, proszony o sprecyzowanie prognozy.
Grupa medialna TVN miała 40,46 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2011 roku wobec 63,97 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 582,40 mln zł wobec 546,62 mln zł rok wcześniej.