Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Udział oglądalności stacji telewizyjnych

0
Podziel się:

Zobacz najnowsze wyniki badań.

Udział oglądalności stacji telewizyjnych
(monkeybusinessimages/iStockphoto)

W 2013 roku udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 12,54 proc. wobec 13,93 proc. rok wcześniej.

W przypadku Polsatu udział w oglądalności wyniósł 12,24 proc. wobec 13,97 proc. w 2012 roku - wynika z szacunkowych danych firmy Nielsen Audience Measurement, opublikowanych przez Wirtualnemedia.pl.

W poniższej tabeli prezentujemy udziały dziesięciu najpopularniejszych stacji telewizyjnych w rynku telewizyjnym w 2013 roku (od 1 stycznia do 30 grudnia).

Udział oglądalności stacji telewizyjnych
Stacja 2013r. (proc.) 2012r. (proc.)
Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+.
TVP1 13,17 15,41
TVN 12,54 13,93
Polsat 12,24 13,97
TVP2 10,30 12,56
TVN7 3,54 2,53
TVN24 3,12 3,06
TVPuls 3,08 2,33
TV4 2,97 2,49
TVPInfo 2,61 3,82
Polsat2 1,79 1,37
giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)