W 2013 roku udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 12,54 proc. wobec 13,93 proc. rok wcześniej.
W przypadku Polsatu udział w oglądalności wyniósł 12,24 proc. wobec 13,97 proc. w 2012 roku - wynika z szacunkowych danych firmy Nielsen Audience Measurement, opublikowanych przez Wirtualnemedia.pl.
W poniższej tabeli prezentujemy udziały dziesięciu najpopularniejszych stacji telewizyjnych w rynku telewizyjnym w 2013 roku (od 1 stycznia do 30 grudnia).
Udział oglądalności stacji telewizyjnych | ||
---|---|---|
Stacja | 2013r. (proc.) | 2012r. (proc.) |
Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+. | ||
TVP1 | 13,17 | 15,41 |
TVN | 12,54 | 13,93 |
Polsat | 12,24 | 13,97 |
TVP2 | 10,30 | 12,56 |
TVN7 | 3,54 | 2,53 |
TVN24 | 3,12 | 3,06 |
TVPuls | 3,08 | 2,33 |
TV4 | 2,97 | 2,49 |
TVPInfo | 2,61 | 3,82 |
Polsat2 | 1,79 | 1,37 |
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło: