Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

W marcu największe wpływy z reklam miał TVN

0
Podziel się:

W marcu 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 263,3 mln zł, czyli o 10 proc. więcej, niż w marcu 2008 roku

W marcu największe wpływy z reklam miał TVN

W marcu 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 263,3 mln zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 10 proc. więcej, niż w marcu 2008 roku - podał Presserwis na podstawie raportu AGB Nielsen Media Research.

Na drugim miejscu znalazła się Telewizja Polsat, której wypływy spadły o 22 proc. do 214,2 mln zł.

Przychody trzeciej TVP1 wzrosły w marcu o 24 proc. do 162 mln zł, a TVP2 zwiększyły się o 23 proc. do 118,9 mln zł.

W sumie reklamowe przychody głównych stacji wyniosły w marcu 758,4 mln zł, czyli o 2 proc. więcej, niż w marcu 2008 r.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)