Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

W marcu spadł udział TVN w oglądalności

0
Podziel się:

Pod względem oglądalności ogółem udział TVN w marcu 2009 roku spadł rok do roku do 14,66 proc. z 17,49 proc. Stacja spadła z drugiej na czwartą pozycję za TVP1, TVP2 i Polsatem.

W marcu spadł udział TVN w oglądalności
(PAP/Paweł Kula)

Pod względem oglądalności ogółem udział TVN w marcu 2009 roku spadł rok do roku do 14,66 proc. z 17,49 proc. Stacja spadła z drugiej na czwartą pozycję za TVP1, TVP2 i Polsatem - wynika z raportu TNS OBOP przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl.

Liderem rynku telewizyjnego pod względem oglądalności ogółem w marcu 2009 roku była TVP1, która zanotowała spadek udziału w rynku do 23,25 proc. z 23,68 proc. Druga w rankingu TVP2 miała 15,78 proc. udziału wobec 17,32 proc. rok wcześniej.

Na trzecie miejsce awansowała Telewizja Polsat, która zanotowała wzrost oglądalności do 15,19 proc. z 14,55 proc. Na piątym miejscu w zestawieniu jest TVP Info (3,73 proc. udziałów), a na szóstym TVN24 (2,69 proc.).

W tzw. grupie komercyjnej - wśród osób w wieku 16-49 lat - liderem w marcu 2009 roku była nadal TVP1, której udział spadł do 19,35 proc. z 20,11 proc.

Na drugie miejsce w tej grupie awansował Polsat, którego udział wzrósł do 17,89 proc. z 17,05 proc. Na trzecie miejsce spadła TVN, której udział spadł do 16,33 proc. z 19,94 proc.

Czwarte miejsce utrzymała TVP2, a jej udział w grupie komercyjnej spadł rok do roku do 14,66 proc. z 15,61 proc.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)