Skonsolidowane przychody spółki odzieżowej Redan wyniosły ponad 24,4 mln zł w październiku, co oznacza wzrost o 12% w ujęciu rocznym.
W okresie styczeń-październiku sprzedaż wzrosła o 3% do 207,7 mln zł.
W październiku poziom sprzedaży marki Top Secret wzrósł o ponad 21%, sprzedaż marki Troll zwiększyła się o 3%, a sieć dyskontowa Textilmarket odnotowała wzrost o 20%, podała spółka.
"Skumulowana wartość sprzedaży marki Top Secret wzrosła o 10%, marki Troll zmniejszyła się o 1%, a sieć dyskontowa Textilmarket zanotowała wzrost o 23% w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego. Narastająco poziom marży handlowej na podstawowej działalności grupy wzrósł wartościowo o 12,2%" - głosi komunikat.
Narastająco w I-III kw. 2007 roku grupa Redanu miała 6,29 mln zł straty wobec 8,76 mln zł straty rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 183,25 mln zł wobec 178,60 mln zł.