Cena emisyjna akcji spółki Comperia wyniesie 20 złotych - podaje spółka w komunikacie. Akcji dostępnych w ofercie publicznej będzie 575 tysięcy.
Z całej puli 575 tysięcy akcji, do inwestorów indywidualnych trafi 221 900 walorów, czyli niecałe 39 procent. Pozostała część przeznaczona jest dla instytucji.
W prospekcie Comperia podała również, że wg. wstępnych szacunków w 2013 roku wypracowała jednostkowo 12,8 mln zł przychodów ze sprzedaży, 6,1 mln zł zysku EBITDA, 3,5 mln zł zysku EBIT oraz 3,1 mln zł zysku netto z działalności kontynuowanej.
W prospekcie dodano, że zarząd spółki nie zamierza rekomendować wypłaty dywidendy z zysku za rok obrotowy 2013.
Comperia jest spółką działającą w segmencie porównywarek produktów finansowych. W jej portfolio znajduje się sześć portali internetowych.
Strategia spółki zakłada rozwój ubezpieczeń w formule ROPO (research online, purchase offline), rozwój infrastruktury, uruchomienie nowych sekcji porównywanych produktów. Od grudniu 2011 roku spółka jest notowana na rynku NewConnect.