Cennikowe wpływy reklamowe _ Gazety Wyborczej _ wzrosły w całym 2008 roku o 1,1 proc. w ujęciu rocznym, _ Rzeczpospolitej _ wzrosły o 1,2 proc., _ Dziennika _ wzrosły o 26,8 proc., zaś _ Faktu _ wzrosły o 13,7 proc.
Wpływy reklamowe wszystkich monitorowanych dzienników w 2008 roku wzrosły o 5,4 proc. do 2,747 mld zł z 2,608 mld zł. _ Gazeta Wyborcza _, wydawana przez Agorę, zwiększyła w 2008 roku cennikowe wpływy z reklam do 1,01 mld zł z 998,1 mln zł.
Na drugim miejscu był dziennik _ Polska _ wydawany przez Polskapresse, którego przychody reklamowe wyniosły w 2008 roku 332,7 mln zł. Polskapresse rozpoczęła wydawanie ogólnopolskiego dziennika _ Polska _ w październiku 2007 roku.
Na trzecim miejscu znalazł się _ Dziennik _, wydawany przez Axel Springer Polska, a jego wpływy reklamowe wyniosły 213,4 mln zł wobec 168,3 mln zł rok wcześniej.
Czwarte miejsce przypadło _ Faktowi _, wydawanemu przez Axel Springer Polska, który zanotował przychody z reklam na poziomie 190,3 mln zł wobec 167,3 mln zł. Na piąte miejsce (z drugiego) spadła _ Rzeczpospolita _ (Presspublica), której wpływy z reklam wyniosły 186,7 mln zł wobec 184,4 mln zł rok wcześniej.