Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Zarząd Grupy ADV przyjął strategię na 2011 r.

0
Podziel się:

Zarząd Grupy ADV, działającej w obszarze komunikacji cyfrowej oraz innowacyjnych technologii, przyjął strategię inwestycyjną na najbliższy rok.

Zarząd Grupy ADV przyjął strategię na 2011 r.
(Otnaydur/Dreamstime.com)

Zarząd Grupy ADV, działającej w obszarze komunikacji cyfrowej oraz innowacyjnych technologii, przyjął strategię inwestycyjną na najbliższy rok. Główne cele na 2011 rok to rozwój kompetencji w zakresie reklamy efektywnościowej, akwizycja studia 3D, rozwój platformy poznajomosci.pl oraz aktywna sprzedaż systemu SATIS - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Spółka podała, że zarząd Grupy ADV przyjął strategiczne kierunki rozwoju grupy kapitałowej w trzech dynamicznie rozwijających się obszarach: komunikacji cyfrowej, innowacyjnych technologii oraz e-commerce (outsourcing sprzedaży online). Plany dotyczą także doskonalenia procesów zarządczych w Grupie.

_ W dalszym ciągu stawiamy na zwiększanie synergii pomiędzy spółkami grupy kapitałowej. Planujemy także budowę wewnętrznych narzędzi IT automatyzujących i optymalizujących wybrane procesy. Mam tu na myśli wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania i obsługi klienta (CRM) oraz wspierającego kontroling i zarządzanie Grupą (ERP) _ - powiedział cytowany w komunikacie Konrad Pankiewicz, wiceprezes Grupy ADV.

W obszarze komunikacji cyfrowej w odpowiedzi na obserwowany dynamiczny wzrost zapotrzebowania wśród klientów planowane jest zwiększenie palety produktów i usług z kategorii Direct Response Advertising, technologii Augmented Reality (rozszerzona rzeczywistość) oraz akwizycja studia 3D, mająca na celu rozwój usług i produktów bazujących na multimediach opartych o technologię 3D oraz wideo.

W ramach innowacyjnych technologii Grupa ADV stawia na dalszy rozwój produktu SATIS dla przedsiębiorstw logistycznych, wspierającego zarządzanie flotą samochodową w oparciu o system GPS. Plany strategiczne zakładają też ekspansję zagraniczną dzięki zwiększaniu sprzedaży eksportowej poprzez zagraniczne oddziały oraz partnerów.

W e-commerce głównym założeniem jest dynamiczna integracja platformy Poznajomosci.pl (iweii.com) z kilkuset sklepami internetowymi, zwłaszcza w okresie 2010-2011.

Grupa ADV stawia sobie za cel w perspektywie dwóch lat zdobycie pozycji lidera w zakresie agregowania ruchu sprzedażowego na polskim rynku detalicznych sklepów internetowych.

Grupa ADV jest holdingiem firm działających w trzech dynamicznie rozwijających się obszarach: zintegrowanej komunikacji marketingowej, innowacyjnych technologii oraz e-commerce. W skład grupy wchodzi sześć spółek zależnych oraz dwie marki produktowe.

Grupa ADV informowała wcześniej, że chce w IV kwartale 2010 roku lub I kwartale 2011 roku przejść z rynku NewConnect na GPW.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)