Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Zysk netto Cinema City powyżej prognoz analityków

0
Podziel się:

Zysk netto Cinema City, przypisany akcjonariuszom jednostki dominującej, wyniósł w III kwartale 2013 r. 8,4 mln euro wobec 8,2 mln euro zysku przed rokiem - poinformowała spółka w raporcie.

Zysk netto Cinema City powyżej prognoz analityków
(Cinema City)

Zysk netto Cinema City, przypisany akcjonariuszom jednostki dominującej, wyniósł w III kwartale 2013 r. 8,4 mln euro wobec 8,2 mln euro zysku przed rokiem - poinformowała spółka w raporcie. Oczekiwania rynkowe wskazywały na 7,1 mln euro zysku netto spółki.

Zysk operacyjny wyniósł w III kwartale 2013 r. 11,2 mln euro w stosunku do 10,1 mln euro rok wcześniej i był wyższy od oczekiwań analityków na poziomie 10 mln euro.

EBITDA sięgnęła w tym czasie 18,7 mln euro wobec 17,6 mln euro przed rokiem oraz w stosunku do prognoz rynkowych na poziomie 17,7 mln euro.

Przychody wygenerowane przez Cinema City w III kwartale 2013 r. sięgnęły 76 mln euro co oznacza, że były one na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznych (74,9 mln euro). Przychody okazały się zgodne z prognozami rynkowymi na poziomie 75,2 mln euro.

W okresie pierwszych dziewięciu miesięcy 2013 roku skonsolidowane przychody wyniosły 212,3 mln euro, czyli wzrosły 8,3 proc. rdr.

Skonsolidowana EBITDA wyniosła 47,8 mln euro (wzrost 14,3 proc. rdr), a zysk netto osiągnął 16,5 mln euro (wzrost 7,1 proc. rdr.)

Cinema City podało, że na zysk netto pozytywnie wpłynęła konsolidacja przypadającego na spółkę udziału w zysku netto ze spółki Ronson w wysokości 1,4 miliona euro.

_ - Spółka jest przekonana, że w czwartym kwartale utrzyma się pozytywny trend, który towarzyszył jej w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy bieżącego roku, kiedy Cinema City odnotowała przychody, wynik EBITDA i zysk netto na poziomie wyższym niż w analogicznym okresie 2012 roku _ - napisano w raporcie.

Spółka podała, że w 2014 roku planuje otwarcie 70-80 sal projekcyjnych w Izraelu, Polsce i Rumunii.

_ - Cinema City będzie także w dalszym ciągu rozważać ekspansję geograficzną, głównie w Europie Zachodniej, jak również analizować pojawiające się szanse przejęcia kolejnych obiektów _ - napisano w raporcie.

W kwartale zakończonym 30 września 2013 roku spółka sprzedała 9,4 mln biletów w 7 krajach, w których jest obecna, czyli o 3,6 proc. mniej niż rok wcześniej.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)