Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Martyna Kośka
|
aktualizacja

Awaria w banku Millennium. Nie ma dostępu serwisu online i aplikacji

90
Podziel się:

Klienci Banku Millennium nie mogą korzystać z Millenetu i aplikacji mobilnej. - Informujemy, że z powodów technicznych mogą występować chwilowe problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej – informuje na stronie internetowej Bank Millennium.

Awaria w banku Millennium. Nie ma dostępu serwisu online i aplikacji
(iStock.com)

- Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu – dodaje Bank Millennium.

Utrudnienia trwają od kilku godzin.

Zobacz także: Obejrzyj: Bank wie, co jest w mojej lodówce? Stypułkowski: Wiemy, ile wydaje się na żywność, na alkohol

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

gospodarka
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(90)
powodów techn...
5 lata temu
jak nie szanują strych i cennych pracowników a przyjmują cwaniaków z rodziny to się ma problemy ,,, cwaniak ma wiedze tylko papierek ...jak w polityce gamonie ...płacie fachowcom należycie a nie sie zwalnia od 20 tys dla informatyka na czysto
emeryt
5 lata temu
Dlatego zaraz po" przyjściu" emerytury wybieram większość pieniędzy -nie płacę kartą.A co do Awarii -to już 3-ci dzień.
Sopocianka
5 lata temu
A może nie ma pieniędzy?????????
znafca
5 lata temu
dzisiaj jest 15 maj ,dlaczego wstawiacie temat z 13 maja
0505
5 lata temu
Wszystkie płatności MUSZĄ odbywać się bezgotówkowo !!! MUSICIE trzymać swoje pieniądze w banku i za to płacić !! Jeżeli nie dobrowolnie to USTAWOWO was zmusimy!!! Żadnych odsetek NIE dostaniecie !!! To MY , BANK, jesteśmy instytucją "zaufania publicznego" !!! A jak się coś zawali to RADZCIE SOBIE SAMI !! NIC nie dostaniecie !!!
...
Następna strona