Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Materiał partnera
|
aktualizacja
Materiał partnera: Franczyza 2.0

Bliskość Franczyzobiorcy - koncepcja zwinnego przywództwa we franczyzie

Podziel się:

Rozwój sieci franczyzowej jako sposób na strategię wzrostu stał się ciekawy dziś nie tylko dla tradycyjnych branż, ale też dla biznesów nowej ekonomii, opartych na technologii. Coraz częściej wychodzą one globalnie właśnie w modelu franczyzy czy masterfranczyzy. Do tego, co ciekawe, spółki stawiające na franczyzę są na różnych etapach dojrzałości organizacyjnej i muszą sobie radzić z wyzwaniami rosnącej skali franczyzobiorców. Kluczową rolę odegra tu przywództwo i naturalny gen przedsiębiorczości Założyciela, jego "bliskość franczyzobiorcy" i doskonałe zarządzanie rosnącą organizacją.

Bliskość Franczyzobiorcy - koncepcja zwinnego przywództwa we franczyzie
(materiały partnera)

W kolejnym odcinku webinarium Franczyza 2.0 lifestyle i przedsiębiorczość porozmawiamy o świadomym przywództwie we franczyzie, które kształtuje kulturę organizacyjną sieci i wpływa na wyniki finansowe. 

Przywództwo we franczyzie jest jednym z głównych czynników tworzenia wartości i, wydaje się, powinno być dostosowane do fazy rozwoju sieci. Będziemy starali się zmapować kluczowe obszary odpowiedzialności doskonałego CEO, który swoją autentycznością i bliskością wszystkich interesariuszy w organizacji potrafi budować unikalną wartość w biznesie nowej ekonomii.

Rozwijając organizację franczyzową, liderzy mają jeszcze większe wyzwania zarządcze, bo do poprowadzenia mają nie tylko pracowników, czyli interesariuszy wewnątrz organizacji, ale też franczyzobiorców – przedsiębiorców, interesariuszy na zewnątrz organizacji. W organizacjach franczyzowych nie chodzi tylko o budowanie efektywnych organizacji, ale także o stworzenie unikalnej propozycji wartości dla franczyzobiorców, czyli środowiska współpracy, w którym będą zarabiali, ale też będą się dobrze czuli jako ludzie i będą chcieli tu pozostać.

Super ciekawy miks Gości i ich modeli biznesu, z którymi porozmawiamy o franczyzie a w zasadzie o masterfranczyzie, jako sposobie na ekspansję międzynarodową. - Jak chcą wykorzystać swoje naturalne przywództwo do eksperymentowania w modelu franczyzy na rynku globalnym, wiedząc, że przecież franczyza nie może być o eksperymentowaniu.

Mikolaj Malaczynski, CEO Legimi S.A., firmy technologicznej działającej w modelu subskrypcyjnym na rynku e-booków i audiobooków, która wychodzi z masterfranczyzą międzynarodową. Jest już w Niemczech, gdzie przejęła lokalnego gracza, który stał się masterfranczyzobiorcą;

HUBburger - The 1st Global Ecosystem for Cannabis, międzynarodowego marketplace’u z produktami konopnymi, który tworzy nową ekonomię "konopną" i przy tym rozwija franczyzę sklepów z produktami konopnymi, gabinetów leczniczych i vendingu.

Przedstawiciele: Piotr Liroy – Marzec i Maciej Sagal

Jacobs Cafitesse - SCHAERER, ASTORIA i L’OR, która rozwija franczyzę rozwiązania Ice Coffee & Bubble Tea, na rosnącym rynku napojów mrożonych, w którym wychodzi globalnie.

Przedstawiciel: Jacek Czauderna, CEO

Wszyscy planują lub realizują ekspansję międzynarodową w modelu franczyzy. I wszyscy mają inną wyjściową sytuację organizacyjną do tej ekspansji i inne wyzwania przywódcze.

Jeżeli jesteś Kandydatem na Franczyzobiorcę warto wiedzieć, że sieci franczyzowe bardzo różnią się zdolnościami przywódczymi i zarządczymi – umiejętnością tworzenia środowiska współpracy dla franczyzobiorców, opartego na kulturze współtworzenia i przedsiębiorczości.

Kluczowe pytanie, które warto sobie zadać, to jaki typ przywództwa pasuje do mnie jako Człowieka i pozwoli mi swobodnie rozwijać się jako Przedsiębiorca – Franczyzobiorca.

Webinarium poprowadzi Monika Ferreira, Founding Partner, Doradca Strategiczny w praktyce doradztwa strategicznego I’GS In Good Strategy.

Link do webinarium:

Zobacz także: Franczyza 2.0 lifestyle & przedsiębiorczość #7 | O przywództwie we franczyzie
Materiał partnera: Franczyza 2.0
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl