Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Informacja prasowa

"Celem jest sprzedaż miliona par butów dla dzieci rocznie" - startuje kampania crowdfundingowa polskiej firmy Slippers Family

Podziel się:

Już 27 września br. wystartuje kampania crowdfundingowa polskiej firmy Slippers Family na platformie Beesfund. Firma, która zajmuje się produkcją zdrowotnego, wygodnego i modnego obuwia dla dzieci chce zebrać fundusze na dalszy rozwój, umożliwiający sprzedawanie miliona par butów dla dzieci rocznie wyłącznie przez internet. Celem emisji akcji jest pozyskanie 2 milionów złotych. Kampanię będzie wspierał Tomasz Karolak, który został ambasadorem marki.

"Celem jest sprzedaż miliona par butów dla dzieci rocznie" - startuje kampania crowdfundingowa polskiej firmy Slippers Family
Startuje kampania crowdfundingowa polskiej firmy Slippers Family (materiały partnera)
bEKwgPvV

Od początku swojej działalności Slippers Family stawia na e-commerce i specjalizację w produkcji zdrowotnego obuwia dla dzieci do żłobka, przedszkola, szkoły oraz domu. Od trzech lat dynamika sprzedaży butów Slippers Family w ujęciu rocznym oscyluje od 80 do 100% rok do roku. "Celem spółki jest zostanie liderem w sprzedaży e-commerce obuwia dla dzieci w Polsce" - Marek Sołtyk, prezes zarządu Shoes for Fun S.A i twórca marki Slippers Family. Twarzą emisji akcji i ambasadorem marki został Tomasz Karolak znany m.in. z serialu Rodzinka.pl.

W planach Marka Sołtyka jest nie tylko podbicie polskiego rynku obuwia dla dzieci. "Wierzę w potencjał stworzenia globalnej marki polskiego obuwia do żłobka, przedszkola, szkoły, dlatego nasza domena w nazwie ma dotcom". W realizacji założonej strategii mają pomóc firmie nowi inwestorzy, w tym obecni i przyszli klienci firmy w ramach emisji akcji podczas kampanii crowdfundingowej, która rozpocznie się pod koniec września br. na platformie Beesfund. Kapitał zewnętrzny pozwoli Spółce na dynamiczny rozwój w najbliższych latach. Naszą wizję jest stanie się globalnym dostawcą zdrowego obuwia dla dzieci, ale zanim ją zrealizujemy, chcemy najpierw być nr 1 w Polsce, a potem krok po kroku będziemy zdobywać kolejne rynki stając liderem w ofercie zdrowego obuwia do przedszkola, szkoły, żłobka i domu. Naszą ekspansję zaczniemy od krajów skandynawskich, gdzie ze względu na klimat, ale także troskę o dzieci zwraca się szczególną uwagę na aspekty zdrowotne i ekologiczne odzieży dla dzieci, w tym oczywiście obuwia. Trwają już intensywne prace nad strategią wejścia na te rynki.

bEKwgPvX

Produkcja w samym sercu Podhala

Linia produkcyjna firmy mieści się w samym sercu Podhala, w Nowym Targu, dawnej potędze obuwniczej PRL miejsca, z którego pochodzą kultowe dziś Relaxy, Sofixy. Obecnie jest to zagłębie zakładów obuwniczych. Obuwie w 100% produkowane jest Polsce. Większość asortymentu tworzona jest ręcznie przez mistrzów szewskich posiadających wieloletnie zawodowe doświadczenie.

Początki w jednym z polskich garaży

Pierwsze kapcie do przedszkola w aż ośmiu wersjach kolorystycznych producent stworzył w wynajętym garażu, który pełnił rolę tymczasowego magazynu. Modele nawiązywały do kolorów zwierząt. Były m.in. tygrys, zebra, pantera, koala, żyrafa, czarna pantera i gepard. Dzieci utożsamiały się ze zwierzątkami, ich ubarwieniem, które mieli na butach, traktując kapcie jak swego rodzaju maskotki z charakterem. Wspomniany charakter miał (ma) dodawać odwagi, by zrobić pierwszy krok, a później przekroczyć próg żłobka, przedszkola czy szkoły. Sukcesem obuwia był i jest przemyślany oraz dopracowany fason, a także budzący sympatię dzieci design.

Wizja butów idealnych

W kapciach dzieci spędzają większość dnia, a ich wpływ na prawidłowy rozwój stóp u dziecka jest kluczowy. Obuwie Slippers Family charakteryzuje unikalny, zastrzeżony wzór kapci, które wykonano z trwałych, naturalnych i ekologicznych materiałów bezpiecznych dla dziecka, posiadających certyfikat Oeko-Tex standard 100 (certyfikat świadczy o jakości produktów tekstylnych i włókienniczych, które mają bezpośrednią styczność ze skórą). Produkty firmy bardzo często są z dziećmi od żłobka do szkoły, a w wielu wypadkach wybierane są jako najlepsze buty do nauki chodzenia, wspierające dziecko w stawianiu pierwszych samodzielnych kroków. Obuwie zostało opracowane przy współpracy z lekarzami i specjalistami z dziedziny ortopedii oraz pielęgnacji stóp.

bEKwgPwd

Link do platformy beesfund, która zapowiada start kampanii https://beesfund.com/wkrotce/slippersfamily.

Marek Sołtyk - prezes zarządu Shoes for Fun S.A i założyciel firmy Slippers Family, ma ponad 25 letnie doświadczenie w marketingu, twórca marki Jan Niezbędny i konkursu Teraz Polska. Były współwłaściciel firmy konsultingowej specjalizującej się w strategii i jej wdrażaniu w Polskich Spółkach Giełdowych m.in. Graal, Pamapol, Wilbo. Dał początek marce Slippers Family w 2013 roku.

Inwestowanie w startupy i firmy na wczesnym etapie rozwoju może wiązać się z ryzykiem, m. in.: braku płynności, braku dywidend, utratą części lub całości zainwestowanych środków i rozwodnieniem

bEKwgPwy
Informacja prasowa
Źródło:
money.pl