Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Artykuł Sponsorowany
|
aktualizacja
Artykuł sponsorowany

Co to znaczy, że mobile sprzedaje? Najbliższa edycja IAB HowTo już 6 kwietnia!

Podziel się:

Reklama mobile rośnie na Polskim rynku 20% rok do roku, jak wynika z raportu IAB Polska/PwC AdEx za Q3 2021 r. - mamy więc do czynienia z realnym rokiem mobile, tak bardzo zapowiadanym i wyczekiwanym przez branżę i marketerów. O tym, co się przyczyniło do tego sukcesu opowiada ekspertka rynkowa Sylwia Kaska, zastępczyni szefa Grupy Roboczej Mobile przy IAB Polska, Head of Sales, YOC Poland.

Co to znaczy, że mobile sprzedaje? Najbliższa edycja IAB HowTo już 6 kwietnia!
(materiały partnera)

Niewątpliwie najważniejszym czynnikiem, który wpłynął na dynamiczne wzrosty w branży mobile był rozwój internetu mobilnego i technologii telefonów komórkowych – to mały komputer w Twoim ręku z którego nie tylko połączysz się z dowolną osobą na świecie, ale także załatwisz każdą rzecz w szybki i przystępny sposób. Od przeczytania informacji, poprzez zakupy, wykonanie przelewu bankowego czy obejrzenie ulubionego serialu, to wszystko dostępne z każdego miejsca na ziemi.

Drugim czynnikiem, który odpowiada za sukces digitalu, a w tym mobile, była pandemia SARS-CoV-2, która pozamykała większość nas w domach. COVID sprawił, że dużą część biznesów trzeba było przenieść do internetu aby móc w dalszym ciągu oferować swoje produkty – już nie tylko odwiedzającym sklepy, ale także tym, którzy nie chcąc ryzykować zachorowaniem ograniczyli zakupy w sklepach stacjonarnych.

Rynek urósł więc bardzo szybko wraz z możliwościami reklamowymi poprzez które możemy docierać do dowolnej grupy docelowej. Postanowiliśmy nieco uporządkować wiedzę w tym zakresie i wraz z Grupą Roboczą Mobile działającą przy IAB Polska, zorganizowaliśmy wydarzenie "IAB HowTo: Co to znaczy, że mobile sprzedaje", które odbędzie się już 6 kwietnia 2022 r.

W gronie prelegentów znaleźli się przedstawiciele:

  • Sieci reklamowych, którzy zaprezentują najbardziej optymalne narzędzia komunikacji z Target Grupą oraz opowiedzą o zbliżającym się czasie cookie less,
  • Firm technologicznych, którzy przedstawią dowody na realne zaszczepienie w użytkowniku intencji zakupowej po zobaczeniu reklamy oraz podpowiedzą, jaki wpływ ma szybkość UX na sukces lub porażkę w e-commerce. Dowiemy się, jak wartościowe są dane dla marki.
  • Firm badawczych, którzy pokażą jak weryfikować, czy nasza odsłona reklamowa uzyskana w kampanii była wartościowa. Eksperci poruszą również zagadnienia fraudu oraz viewability.
  • Branży retail, którzy odpowiedzą na pytanie jak retailer może stać się drugim Facebookiem? Dlaczego dane staną się nową walutą w relacjach marki z dystrybutorem?
  • Klientów, którzy przedstawią swoje success story i opowiedzą, jak robić efektywne kampanie w mobile.

Konferencja adresowana jest do całego rynku marketingowego – zarówno klientów bezpośrednich, agencji i domów mediowych na co dzień pracujących w digitalu, chcących poszerzyć swoją wiedzę i merytorycznie argumentować swoje działania w mobile. HowTo Mobile ma przede wszystkim pomóc nam ustrukturyzować dostępne na rynku narzędzia, pokazać learningi z kampanii przeprowadzonych w tym kanale, wytłumaczyć jak należy interpretować wyniki tych kampanii oraz dać odpowiedź na pytanie – co to znaczy, że mobile sprzedaje?

Pełna agenda wydarzenia dostępna jest na stronie: https://howto.iab.org.pl/mobile-2022/

Artykuł sponsorowany
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl