Notowania

marketing
18.07.2011 09:58

CRM to strategia, nie technologia

"Zakup oprogramowania CRM nie gwarantuje sukcesu bardziej niż zakup markowych butów gwarantuje medal olimpijski” – tak agencja badawcza Gartner podsumowała niedawno dotychczasowe...

Podziel się
Dodaj komentarz

"Zakup oprogramowania CRM nie gwarantuje sukcesu bardziej niż zakup markowych butów gwarantuje medal olimpijski” – tak agencja badawcza Gartner podsumowała niedawno dotychczasowe doświadczenia firm w zakresie CRM. Sukces CRM leży bowiem w spójnej i możliwej do zrealizowania strategii oraz precyzyjnej jej implementacji. Każdy projekt CRM jest bowiem zadaniem biznesowym – nie zaś wdrożeniem technologii.

Tagi: marketing, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz