Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Artykuł sponsorowany

IAB HowTo: Live Commerce już 27 stycznia!

Podziel się:

Nowy rok rozpoczynamy konferencją "IAB HowTo: Live Commerce", która w całości poświęcona będzie sprzedaży za pośrednictwem video. Jest to kolejna odsłona cyklu konferencji organizowanych przez IAB Polska – tym razem najlepsi branżowi eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, a także podpowiedzą, jak podejść do tematu Live Commerce w sposób przynoszący zamierzone efekty. Wydarzenie odbędzie się 27 stycznia 2022 r. w formie online.

IAB HowTo: Live Commerce już 27 stycznia!
IAB HowTo: Live Commerce już 27 stycznia! (materiały partnera)

Podczas wydarzenia:

  • Dowiesz się czym jest Live Commerce i jak rozwija się on na świecie i w Polsce.
  • Zobaczysz przykłady realizowanych akcji Live Commerce w różnych obszarach: social media, mobile app, marketplace, itd.
  • Poznasz najlepsze praktyki i największe zmagania, związane z prowadzeniem Live Commerce.
  • Nauczysz się, jak skutecznie wykorzystać Live Commerce, aby zwiększać sprzedaż.

W programie wystąpienia przedstawicieli m in. takich marek jak: Facebook, Allegro.pl, IKEA, CCC, FantasyExpo, LiveMarket, Imagine, Burda Media, Cocolita.pl.

IAB HowTo: Live Commerce odbędzie się 27 stycznia, od godz. 10:00, w trybie online.

AGENDA I REJESTRACJA na stronie https://howto.iab.org.pl/commerce-2022/

Wydarzenie skierowane jest zarówno do osób stawiających pierwsze kroki w Live Commerce, jak i do tych, które mając już doświadczenie, chcą się rozwijać i sprawiać, by ich kampanie przynosiły lepsze efekty.

Z wydarzenia skorzystają w szczególności specjaliści działający po stronie agencji i domów mediowych, marketingowcy in-house oraz freelancerzy.

Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymują rabat, oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w konferencji.

O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 240 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.

IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej i Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Artykuł sponsorowany
Źródło:
money.pl