Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Artykuł Sponsorowany
|
Artykuł sponsorowany

IAB HowTo Mobile Marketing i Digital PR już w kwietniu. Sprawdź agendy konferencji i weź udział!

Podziel się:

Przed nami dwie całodniowe konferencje z cyklu IAB HowTo! Podczas pierwszej z nich "IAB HowTo: Co to znaczy, że mobile sprzedaje" dowiesz się, w jaki sposób reklama mobilna może wesprzeć współczesnego marketera oraz jak należy weryfikować jej skuteczność zarówno w kampaniach mających na celu budowanie świadomości marki, jak i działaniach wymierzonych w sprzedaż tu i teraz. Natomiast w trakcie "IAB HowTo: Boost your digital PR in 2022" przekonasz się, jak zmienia się oblicze public relations i jakie konsekwencje oraz trendy klarują się na podstawie tych przemian. Spodziewaj się omówienia najciekawszych zjawisk, zagadnień i trendów obowiązujących w nowoczesnym digital PR. Wydarzenia odbędą się odpowiednio 6 i 7 kwietnia w trybie online.

IAB HowTo Mobile Marketing i Digital PR już w kwietniu. Sprawdź agendy konferencji i weź udział!
(materiały partnera)

Konferencja IAB HowTo Mobile pt. "Co to znaczy, że mobile sprzedaje?"

Konferencja IAB HowTo Mobile pt. "Co to znaczy, że mobile sprzedaje?" powstała w odpowiedzi na stale rosnącą potrzebę budowania wiedzy na temat marketingu mobilnego w organizacjach. Mobile stał się jednym z dominujących kanałów komunikacji, a tymczasem marketerzy nie zawsze wiedzą, jak go ugryźć z korzyścią dla swojej marki. – tłumaczy Sylwia Kaska, Head of Sales, YOC POLAND; zastępczyni szefa Grupy Roboczej Mobile Marketing przy IAB Polska. - Idąc tym tropem, w ramach prac Grupy Roboczej Mobile Marketing w IAB Polska postanowiliśmy zorganizować wydarzenie, które ułatwi poruszanie się po mapie licznych dostępnych narzędzi, a do tego będzie poparte studiami przypadków oraz metodami pomiaru skuteczności kampanii. Jeśli zastanawiasz się, które rozwiązania sprawdzą się w Twojej branży, jak budować przywiązanie do marki mając do dyspozycji relatywnie niewielki ekran telefonu, czy też w jaki sposób weryfikować realizację celów kampanii mobilnych, to ta konferencja jest właśnie dla Ciebie. Czy zawsze wysoki CTR jest miarą sukcesu, a może to zaangażowanie użytkownika odpowiada za przywiązanie do brandu? Czy performance to tylko ruch na www i zostawiony kontakt usera? Te i wiele innych wątpliwości w jej trakcie zaadresujemy, a nasze prezentacje kierujemy do wszystkich marketerów – pracowników domów mediowych, freelancerów i członków działów marketingu. Po zakończeniu każdy wróci do pracy bogatszy o nowe pomysły na promowanie marki, dla której pracuje.

Podczas wydarzenia "IAB HowTo: Co to znaczy, że mobile sprzedaje?":

Dowiesz się czy reklama mobilna rzeczywiście działa? Które narzędzia będą dla Ciebie najlepsze? Jak właściwie zmierzyć oraz poprawić swoją skuteczność w tym kanale?

Zobaczysz prezentację szerokiego spektrum narzędzi, dobrych praktyk oraz przykładów kampanii – zarówno tych, które przynoszą najlepsze wyniki, jakich i tych, które mogą prowadzić do porażki.

Poznasz odpowiedź na pytanie, co odpowiada za sukces lub porażkę Twoich działań marketingowych w środowisku mobilnym.

Nauczysz się dobierać narzędzia dostosowane do Twoich celów i wplatać je w Twoją strategię marketingową, także w erze post cookies.

Wydarzenie skierowane jest do wszystkich marketerów (firm/domów mediowych/freelancerów) – zarówno stawiających pierwsze kroki w kanale komunikacji mobile, jak i tych, którzy już prężnie w niej działają i chcieliby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby swojej grupy docelowej w erze przenoszenia ciężaru komunikacji marketingowej do digitalu.

Pełna agenda wydarzenia dostępna jest na stronie: https://howto.iab.org.pl/mobile-2022/

Konferencja "HowTo: Boost your digital PR in 2022"

Konferencję "HowTo: Boost your digital PR in 2022" organizujemy z myślą o aktualnych potrzebach marketerów i specjalistów public relations. Codziennie stają oni przed nowymi wyzwaniami, reagują na burzliwe wydarzenia i dopasowują komunikację do zmieniających się oczekiwań odbiorców. Konsumenci oczekują od marek partnerskich relacji: poszukują eksperckiego contentu i rzetelnych informacji, aby znaleźć odpowiedzi na wiele pojawiających się pytań. Podczas wydarzenia, swoją wiedzą i bieżącymi case studies podzielą się eksperci Grupy Roboczej PR działającej przy IAB Polska i zaproszeni goście, reprezentujący duże marki (m.in.: Google, Danone, mBank, SAS Institute), firmy badawcze i agencje PR. Będziemy mówić, jak w dobie chaosu komunikacyjnego docierać do odbiorców, przyciągać ich uwagę i budować zaufanie do brandu. Poruszymy tematy integracji digital PR z działaniami online, mierzenia efektywności działań PR w różnych kanałach komunikacji. Porozmawiamy także o angażowaniu w komunikację influencerów i o tym, jak na przyszłość działań PR wpłynie zastosowanie sztucznej inteligencji. – mówi Joanna Berlińska, Founder, Head of Growth, Lightscape; Szefowa Grupy Roboczej Public Relations przy IAB Polska.

Podczas wydarzenia "IAB HowTo: Boost your digital PR in 2022":

Dowiesz się jaką rolę odgrywa sztuczna inteligencja w komunikacji, jakie są jej zalety oraz potencjalne wady i zagrożenia.

Zobaczysz subiektywny przegląd najlepszych kampanii public relations w postaci konkretnego case study.

Poznasz tajniki influencer marketingu stosowane w komunikacji public relations oraz sposoby mierzalności kampanii obejmującej różne kanały komunikacji.

Nauczysz się jak optymalizować kampanie PR pod kątem ich widoczności w wyszukiwarce Google.

Wydarzenia skierowane jest do PR managerów, którzy chcą się dowiedzieć w jaki sposób łączyć klasyczne działania public relations z aktywnościami marketingu online oraz do wszystkich chętnych, którzy chcą się dowiedzieć czym charakteryzuje się współczesna komunikacja.

Pełna agenda wydarzenia dostępna jest na stronie: https://howto.iab.org.pl/pr-2022/

Konferencje organizowane są w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Cennik (uczestnictwo w jednej konferencji):

- dla firm niezrzeszonych w IAB Polska: 450 PLN netto

- dla firm członkowskich IAB Polska: 350 PLN netto

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych oraz otrzymują specjalny rabat (50 PLN netto) na zakup biletów.

Patroni medialni: Gazeta.pl, Nowy Marketing, Wirtualna Polska

Współpraca: Havas Media Group, Newspoint

Artykuł sponsorowany
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl