Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Krzysztof Olszewski
|
aktualizacja

IKO najlepszą mobilną aplikacją na świecie. Sukces PKO Banku Polskiego

1
Podziel się:

Aplikacja PKO Banku Polskiego okazała się lepsza od aplikacji takich bankowych gigantów jak JP Morgan Chase, Barclays czy Bank of America. W dwóch największych sklepach z aplikacjami klienci wystawili IKO już ponad 300 tysięcy ocen, których średnia wynosi 4,8 na 5 możliwych gwiazdek.

Z danych PKO Banku Polskiego wynika, że obecnie IKO to ponad 3,2 mln aktywnych aplikacji
Z danych PKO Banku Polskiego wynika, że obecnie IKO to ponad 3,2 mln aktywnych aplikacji (WP.PL)

- Weszliśmy właśnie w drugie stulecie działalności banku, które bez wątpienia będzie stuleciem bankowości cyfrowej. Ponowne osiągnięcie tak znakomitego w skali światowej wyniku przez aplikację IKO jest potwierdzeniem, że zmierzamy we właściwym kierunku. Rozwijając IKO każdego dnia kierujemy się tym, żeby były ono maksymalnie proste i intuicyjne w obsłudze, a to klienci cenią dziś najwyżej – mówi Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banku Polskiego.

Klienci oceniają IKO każdego dnia

Opinie klientów dotyczące aplikacji IKO są monitorowane na bieżąco w internetowych sklepach z aplikacjami, ale także w mediach społecznościowych.

Bank gromadzi też pomysły klientów na nowe funkcje w aplikacji. Jedną z nich jest wdrożona niedawno funkcja „Pomagaj z nami”, którą wcześniej zaproponował na portalu społecznościowym jeden z użytkowników aplikacji.

Ilu klientów korzysta z IKO?

Z danych PKO Banku Polskiego wynika, że obecnie IKO to ponad 3,2 mln aktywnych aplikacji.
W samym 4. kwartale 2018 roku użytkownicy IKO wykonali z poziomu aplikacji ponad 28 milionów transakcji mobilnych. W tym samym okresie liczba klientów, którzy logowali się do banku wyłącznie za pomocą telefonu komórkowego sięgnęła już prawie 1,1 mln.

IKO i nowe funkcje

W tym roku IKO zostanie wzbogacone między innymi o mobilną autoryzację oraz możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej czy opłacenia parkingu.

Bank pracuje też nad projektem „Talk to IKO”, który umożliwi sterowanie aplikacją, a w przyszłości także innymi usługami dodanymi, za pomocą głosu.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(1)
We DC jynfebv...
5 lata temu
Oj dobrze że ją mam