Notowania

finanse
18.07.2011 10:01

Jak mniej dało więcej

Potrzeba budowania elastycznej, szerokiej oferty, aby jak najlepiej spełnić potrzeby klientów, wydaje się nie podlegać dyskusji. Tymczasem autor, menedżer funduszu private equity, twierdzi, że nie...

Podziel się
Dodaj komentarz

Potrzeba budowania elastycznej, szerokiej oferty, aby jak najlepiej spełnić potrzeby klientów, wydaje się nie podlegać dyskusji. Tymczasem autor, menedżer funduszu private equity, twierdzi, że nie leży to w niczyim interesie - ani klientów, ani dostawców usług. Przekonuje, że złożoność operacyjna, która powstaje przy budowaniu takiej oferty, jest bardzo kosztowna dla obu stron. Dla dostawcy usług jest ona dodatkowo trudna do zidentyfikowania i równie trudna do wyrugowania tradycyjnymi, prostymi metodami cięcia kosztów.

Tagi: finanse, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz