Notowania

marketing
18.07.2011 09:55

Jak wykorzystać siłę i wiedzę aktywnych konsumentów?

Wśród klientów wielu firmy przybywa ludzi, świadomych swoich potrzeb, mających wiedzę na temat różnych ofert rynkowych, którzy chętnie się nią dzielą z innymi klientami i producentami. Dlatego tak...

Podziel się
Dodaj komentarz

Wśród klientów wielu firmy przybywa ludzi, świadomych swoich potrzeb, mających wiedzę na temat różnych ofert rynkowych, którzy chętnie się nią dzielą z innymi klientami i producentami. Dlatego tak dużego znaczenia nabiera pozyskiwanie, gromadzenie i wykorzystywanie danych na temat konsumentów. Identyfikacja wśród nich prosumentów, a następnie personalizowane kontakty, kierowane do nich indywidualne komunikaty i analizowanie ich opinii to pierwszy krok do skutecznej strategii współpracy z prosumentami.

Tagi: marketing, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz