Dyktowanie smsów na smartfonie, wybieranie optymalnej trasy w nawigacji, serwis VOD, który podpowiada, co jeszcze warto obejrzeć? To wszystko jest możliwe dzięki sztucznej inteligencji.
Podobnie sztuczna inteligencja umożliwia nam porozmawianie z bankiem, a dokładniej rozmowę z aplikacja bankową IKO PKO Banku Polskiego.
Możemy porozmawiać na 250 tematów i cały czas pojawiają się kolejne.
Jak bankowi udało się nauczyć sztuczną inteligencję rozmowy z klientem? Jak ta nauka wyglądała? Czy sztuczna inteligencja będzie nam towarzyszyła w życiu coraz częściej i to czasem z niezauważony przez nas sposób?
Zapraszamy do obejrzenia kolejnego odcinka „Cyfrowych Ewolucji” w Wirtualnej Polsce i rozmowy z Dawidem Kinem z Departamentu Analityki Danych PKO Banku Polskiego.
Mecenasem akcji jest: PKO Bank Polski