Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. KOL
|
Mecenasem akcji jest: PKO Bank Polski

Klienci rozmawiają z bankiem w aplikacji. Przy pomocy sztucznej inteligencji

0
Podziel się:

Liczba tematów do rozmowy przy pomocy Asystenta głosowego IKO wzrosła z początkowych 70 do 250 i wciąż rośnie. Stało się tak m.in. dzięki klientom PKO Banku Polskiego, którzy sztucznej inteligencji zadają rozmaite pytania. Jak ją nauczyć, by dobrze umiała rozmawiać?

Klienci rozmawiają z bankiem w aplikacji. Przy pomocy sztucznej inteligencji
Jak bankowi udało się nauczyć sztuczną inteligencję rozmowy z klientem? Jak ta nauka wyglądała? Czy sztuczna inteligencja będzie nam towarzyszyła w życiu coraz częściej i to czasem z niezauważony przez nas sposób? (Adobe Stock)

Dyktowanie smsów na smartfonie, wybieranie optymalnej trasy w nawigacji, serwis VOD, który podpowiada, co jeszcze warto obejrzeć? To wszystko jest możliwe dzięki sztucznej inteligencji.

Podobnie sztuczna inteligencja umożliwia nam porozmawianie z bankiem, a dokładniej rozmowę z aplikacja bankową IKO PKO Banku Polskiego.

Możemy porozmawiać na 250 tematów i cały czas pojawiają się kolejne.

Jak bankowi udało się nauczyć sztuczną inteligencję rozmowy z klientem? Jak ta nauka wyglądała? Czy sztuczna inteligencja będzie nam towarzyszyła w życiu coraz częściej i to czasem z niezauważony przez nas sposób?

Zobacz także: Cyfrowe ewolucje. Odcinek 3
Zapraszamy do obejrzenia kolejnego odcinka „Cyfrowych Ewolucji” w Wirtualnej Polsce i rozmowy z Dawidem Kinem z Departamentu Analityki Danych PKO Banku Polskiego.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Mecenasem akcji jest: PKO Bank Polski

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)