Notowania

marketing
18.07.2011 10:01

Konkurent wypowiada wojnę cenową! Czy podjąć rękawicę? - komentarz 3

Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o strategię cenową jest działaniem krótkowzrocznym. Szefowie ProfiBanku, decydując się na obniżenie cen, mogą przez jakiś czas powstrzymać część klientów od...

Podziel się
Dodaj komentarz

Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o strategię cenową jest działaniem krótkowzrocznym. Szefowie ProfiBanku, decydując się na obniżenie cen, mogą przez jakiś czas powstrzymać część klientów od rezygnacji z ich usług, ale w dłuższym okresie - bez wyróżniającej się oferty - nie utrzymają dotychczasowej pozycji.

Tagi: marketing, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz