Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Artykuł sponsorowany

Kosmetyki dla mężczyzn - debiut marki true™ men skin care - okazja dla inwestorów

Podziel się:

Kosmetyki dla mężczyzn z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Czasy kiedy pielęgnacja twarzy była jedynie domeną dla kobiet odeszły bezpowrotnie. Spółka FerrumLabs S.A. wprowadza na rynek nową markę do pielęgnacji cery męskiej klasy premium. Jej sekretem jest innowacyjne połączenie najnowszych osiągnięć biotechnologii i składników naturalnych. Spółka chce pozyskać 1,5 miliona złotych, które wykorzysta na rozwój firmy. Pierwsze działania będą skierowane na zwiększenie skali produkcji oraz rozszerzenie asortymentu.

Kosmetyki dla mężczyzn - debiut marki true™ men skin care - okazja dla inwestorów
Kosmetyki dla mężczyzn - debiut marki true™ men skin care - okazja dla inwestorów (materiały partnera)
bELaBBHF

Z miłości do jakości kosmetyków

Coraz więcej mężczyzn sięga po produkty kosmetyczne i chce odpowiednio dbać o siebie, aby zachować atrakcyjny wygląd w każdym wieku. Jednak nie wszystkie kosmetyki dają pożądane rezultaty. Maciej Adamaszek, prezes spółki FerrumLabs S.A opowiada skąd wziął pomysł na stworzenie true™ men skin care: "Zależało mi na zbudowaniu marki bez dużej ilości produktów, których konieczności używania, my mężczyźni, nie do końca rozumiemy. Chciałem stworzyć kosmetyki, które są wygodne w użyciu i faktycznie działają". Swoją wizję oparł na wykorzystaniu składników aktywnych, które najlepiej działają w dużych stężeniach - potwierdzają to ostatnie badania biotechnologii i nauki.

bELaBBHH

Dlaczego warto inwestować w branżę kosmetyczną?

Zastanawiasz się, czy zainwestować w branżę kosmetyczną? Oto odpowiedź - polski rynek kosmetyków plasuje się obecnie na szóstym miejscu co do wielkości w Europie. Jego wartość wynosi aż kilkanaście miliardów złotych. Dane przedstawiane w raporcie sporządzonym przez PMR "Analiza rynku kosmetycznego i prognozy rozwoju na lata 2020-2025" wykazują, że popularność naturalnych środków pielęgnacyjnych będzie zdecydowanie rosnąć w nadchodzących latach. Z kolei w raporcie Euromonitor International przeczytamy, że światowy rynek męskiej pielęgnacji osiągnął w 2020 roku wartość ponad 50 mld dol. To ogromne pole do popisu dla inwestorów.

Prognozy dla branży kosmetycznej są bardzo obiecujące, szczególnie kosmetyki niszowych marek, które dbają o jakość produktów i środowisko będą szczególnie cenione. Wynika to z trendu związanego ze zdrowym stylem życia. Również "silver economy" ma znaczenie - społeczeństwa się starzeją. Tzw. "silver generation", czyli osoby w wieku 50 lat to najszybciej rosnąca grupa wiekowa w Polsce, stanowiąca prawie 40 proc. naszej populacji. To z myślą o osobach starszych i starzejących się powstała marka True. Składniki aktywne zawarte w kremach widocznie spowalniają proces starzenia się skóry.

bELaBBHN

Co wyróżnia markę true™ men skin care?


  • Została założona w 2021 roku, a jej produkty znajdziesz już w 7 krajach europejskich.
  • Współpracuje z drogeriami Amazon Prime, Notino, MakeUp
  • Stawia na wysokomarżowe produkty
  • Brak konkurencji na polskim rynku profesjonalnym
  • 100% wzrost sprzedaży Q1/Q2
  • Wysokiej jakości preparaty dla mężczyzn klasy premium

 

Kosmetyki dla mężczyzn true™- crowdfunding czas zacząć.

Marka chce zebrać prawie 1,5 miliona złotych, z czego 61 % zostanie przeznaczone na zwiększenie produkcji, a pozostałe 39 % na marketing, rozwój i badania, inwestycje w środki niematerialne, a także pokrycie kosztów IT. Pakiety inwestorskie zaczynają się od 200 zł. Dla tych, którzy zakupią pakiet akcji od wartości 290 zł, przygotowano prezent w postaci książki "Sztuka Zwycięstwa" Phila Knighta, twórcy marki NIKE, a także wiele innych bonusów.

Firma rozpoczęła dynamiczną ekspansję zagraniczną i ma aspiracje aspirację podbijania europejskiego i amerykańskiego rynku kosmetyków dla mężczyzn. Obecnie współpracuje już z trzema światowymi drogeriami online Notino, Amazon Prime i MakeUp. Kosmetyki dla mężczyn true™ men skin care są w sprzedaży dopiero od stycznia 2021, a możesz znaleźć je w ofercie sklepów w Polsce, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii, Włoszech, oraz Portugalii. Marka true™ men skin care realizuje sprzedaż dwoma głównymi kanałami - online i offline.

bELaBBIi
Artykuł sponsorowany
Źródło:
money.pl