Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Dynamiczny rozwój Adkontekstu

0
Podziel się:

Wystarczył kwartał, by do autorskiego systemu reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl - Adkontekst - przystąpiło ponad 100 serwisów internetowych, znacząco zwiększając potencjał reklamowy obu partnerów. Twórcy Adkontekstu zapowiadają dalszy wzrost zasięgu, m.in dzięki włączaniu do niego serwisów osób nieprowadzących działalności gospodarczej.

Wirtualna Polska wraz z NetSprint.pl podsumowały pierwsze trzy miesiące funkcjonowania Adkontekstu - autorskiego systemu pozwalającego wyświetlać reklamę kontekstową na stronach internetowych partnerów. Przez ten krótki okres do Adkontekstu przystąpiło ponad 100 podmiotów, a zasięg miesięczny witryn i serwisów internetowych wyświetlających obecnie reklamy Adkontekst, według styczniowego Badania Megapanel/PBI, wyniósł 70,59%.

System Adkontekst umożliwia wyświetlanie, na stronach serwisów partnerskich, reklam kontekstowo dopasowanych do ich treści oraz, co niezwykle istotne, charakteru poszczególnych serwisów. Reklamy prezentowane są w postaci Boksów Adkontekst, którymi mogą być zarówno Linki Sponsorowane, jak też Boksy Reklamowe. Boksy Adkontekst rozliczane są tylko w modelu Pay Per Click (PPC), reklamodawca płaci więc za skuteczną kampanię promocyjną; wyłącznie, gdy internauta kliknie w jego reklamę.

System został uruchomiony wraz z końcem ubiegłego roku. Pierwotnie Boksy Adkontekst wyświetlane były na wybranych serwisach portalu Wirtualna Polska (m.in. moto.wp.pl, banki.wp.pl, ksiazki.wp.pl), ale już od pierwszego dnia funkcjonowania przystępowali do niego partnerzy zewnętrzni. W chwili obecnej Boksy Adkontekst prezentowane są na ponad 100 serwisach, m.in. gratka.pl, forum.o2.pl, kupujemy.pl, totu.pl czy motofakty.pl. Z przeprowadzonej przez firmę badawczą Gemius S.A. analizy wyników badania Megapanel PBI/Gemius wynika, że połączenie zasięgów Adkontekstu oraz zasięgu serwisów, na których funkcjonuje obecnie wyszukiwarka NetSprint (41,29%) sprawia, że z reklamami wyświetlanymi przez WP.pl i NetSprint.pl miało kontakt 79,32% polskich internautów (badanie Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2006 r.).

'Potencjał Adkontekstu i jego przewagi nad alternatywnymi programami niemal natychmiast dostrzegli właściciele serwisów WWW - podkreśla Grzegorz Borowski odpowiadający za rozwój systemu ze strony WP.pl - O sukcesie Adkontekstu zadecydowały m. in. dostęp do kampanii kilku tysięcy reklamodawców sieci WP.pl i NetSprint.pl, niemal idealne dopasowanie reklam, atrakcyjne stawki za przekierowanie oraz rozliczenia przelewem bankowym. Mamy już ponad stu partnerów i wciąż zgłaszają się nowi' - dodaje.

'W zeszłym tygodniu umożliwiliśmy przystępowanie do Adkontekstu właścicielom serwisów WWW nieprowadzącym działalności gospodarczej - mówi Artur Banach, Prezes NetSprint.pl - Ich zapytania napływały do nas niemal od startu programu. Szczególnie istotna dla tej grupy jest możliwość otrzymywania wynagrodzenia przelewem bankowym, co Adkontekst skutecznie zapewnia. Dzięki uwagom naszych partnerów, którzy podkreślają łatwość kontaktu z konsultantami Adkontekstu, nasz system może być dynamicznie rozwijany z uwzględnieniem potrzeb polskich właścicieli serwisów WWW - kończy Artur Banach.

http://firma.netsprint.pl/reklama/7.html
http://firma.netsprint.pl/reklama/20.html

wiadomości
gospodarka
e-biznes
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)