Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

E-sklepy nie chronią klientów

0
Podziel się:

Tylko 2 procent sklepów internetowych przestrzega ustawy o ochronie danych osobowych.

E-sklepy nie chronią klientów
(18percentgrey/Dreamstime)

Niewiele e-sklepów stosuje też bezpieczne transmisje danych chroniące przed kradzieżą numerów kart kredytowych czy haseł do kont - alarmuje _ Dziennik Gazeta Prawna _.

Mimo tegona zakupy przez internet w tym roku wydamy około 13 miliardów złotych. Eksperci zachęcają, by wybierać sklepy większe i z dłuższym stażem, które najlepiej chronią nasze dane i nasze portfele.

Koniec listopada i grudzień to najważniejsze miesiące w e-handlu, bo klienci wydają wówczas najwięcej. Sklepy internetowe kuszą nawet o 40 procent niższymi cenami niż w tradycyjnych sklepach.

Wśród osób zarabiających mniej - zdecydowanie większą popularność mają aukcje, a ze sklepów korzysta niewiele ponad 61 procent ankietowanych. Im sytuacja materialna lepsza, tym chętniej robimy zakupy w sklepach.

źródło: Badania ankietowe Money.pl

Spośród ponad 4,5 tysiąca ankietowanych przez Money.pl użytkowników sieci aż 85 procent deklaruje, że jest e-klientami. Jeszcze w 2007 badanie NetTrack, realizowane przez SMG/KRC mówiło o 42 procentach.

źródło: Badania ankietowe Money.pl

Według analityków, w tym roku Polacy nie szastają pieniędzmi tak jak w latach poprzednich i wydadzą na zakupy mniej. Eksperci prognozują, że w efekcie spowolni to tempo wzrostu wartości internetowego handlu.

wiadomości
wiadmomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)