Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Gadu-Gadu bez easyCALL

0
Podziel się:

W dniu 14 lutego 2006 roku, easyCALL - operator telefonii internetowej - zakończył współpracę z Gadu-Gadu w zakresie świadczenia usług tanich połączeń telefonicznych. Powodem zakończenia współpracy jest wygaśnięcie umowy dotyczącej świadczenia tych usług. Do tej pory usługa oferowana przez Gadu-Gadu pod nazwą Telefon Gadu-Gadu działała właśnie w oparciu o platformę easyCALL.

easyCALL - dotychczasowy operator usługi Telefon Gadu-Gadu - zapewnia klientom ciągłość usługi. Wszyscy klienci, którzy zdecydują się na korzystanie z easyCALL zachowają wpłacone środki, ważność konta będzie przedłużona o kolejnych 30 dni. Dodatkowo, klienci decydując się na współpracę z easyCALL będą mieli możliwość otrzymania własnego numeru telefonicznego dostępnego ze wszystkich telefonów stacjonarnych i komórkowych z całego świata.

'easyCALL w długofalowej strategii zamierza utrzymać pozycję lidera rynku połączeń VoIP dla odbiorców indywidualnych' - mówi Michał Jakubowski - Prezes Zarządu NEUTRON-IT. 'Jednocześnie pracujemy nad kompleksową ofertą VoIP skierowaną do klientów biznesowych, z tego powodu szukamy partnera biznesowego, z którym zrealizujemy nasze cele.' - dodaje.

http://www.easycall.pl

wiadomości
gospodarka
e-biznes
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)