Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
wiadomości
25.02.2006 00:02

Janmedia współpracuje z Kolporterem

Agencja interaktywna Janmedia rozpoczyna kolejny duży audyt efektywności eCommerce. Klientem Janmedia została Grupa Kapitałowa Kolporter. Audyt dotyczyć będzie sklepów: ksiazki.ojeju.pl, muzyka.ojeju.pl, filmy.ojeju.pl, gry.ojeju.pl. Sklepy zostały uruchomione niedawno, niemniej już teraz znajduje się w nich 70 tysięcy produktów.

Podziel się
Dodaj komentarz

'Naszym głównym zadaniem będzie przyspieszenie rozwoju sklepu. Dzięki poprawie użyteczności zwiększy się ilość powracających użytkowników a osoby pierwszy raz wchodzące do sklepu chętniej będą składać zamówienia. Już teraz ilość użytkowników podwaja się z miesiąca na miesiąc. Naszym zadaniem jest jak najlepsze wykorzystanie potencjału
sklepu.' - mówi Tomek Karwatka z Janmedia

Janmedia przeprowadzi testy heurystyczne oraz testy user-experience. Zbadana zostanie intuicyjność, efektywność i dostępność serwisu. Badania z użytkownikami pozwolą na sprawdzenie jak w praktyce serwis postrzegany jest przez użytkowników.

'Mimo, że liczba naszych klientów rośnie bardzo dynamicznie, zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie badań przez Janmedia, bo uważamy, że zawsze warto szukać nowych, jeszcze doskonalszych rozwiązań, sprawdzonych na największych internetowych rynkach świata.' - mówi Robert Sołkiewicz, pełnomocnik zarządu Kolportera Holding ds. biznesu internetowego.

Jest to drugi tak kompleksowy audyt efektywności eCommerce jaki Janmedia prowadzi dla polskiego klienta. Janmedia w swojej ofercie ma także badanie i poprawę użyteczności oraz dostępności serwisów korporacyjnych.

http://www.janmedia.pl

Tagi: wiadomości, gospodarka, e-biznes
Źródło:
ebiznes.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz