Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

K2 i Design by Volvo

0
Podziel się:

K2 Internet zostało partnerem programu Volvo Design organizowanego z okazji wprowadzenia do Polski nowego, koncepcyjnego modelu Volvo YCC. W ramach współpracy zespół K2 przygotował stronę internetową programu Volvo Design w technologii Flash. W serwisie www.volvodesign.pl znaleźć można szczegóły dotyczące projektu, najnowsze informacje na temat ciekawych wystaw i imprez związanych z designem. Zainteresowani wykładami mogą obejrzeć on-line film dokumentujący poszczególne zajęcia Volvo Design Academy lub obszerną galerię zdjęć.

"Postanowiliśmy podejść do Flasha jako do medium, które spina multimedia z informacją, a nie programu do robienia animacji. W rezultacie powstała całkiem pokaźna platforma do wyświetlania danych." - tak o dziele zespołu K2 mówi Bartłomiej Rozbicki, Art Director K2.
Takie podejście zaowocowało wieloma, rzadkimi na polskim rynku rozwiązaniami. Jako pierwsze z nich wymienić można indeksowanie stron. Umożliwia ono kopiowanie odnośników do każdej sekcji. Również dzięki indeksowaniu każdą sekcję można dodać do folderu "Ulubione", oraz przesłać znajomym bezpośredni link do niej.

Ciekawym elementem serwisu jest film, który jest strumieniowany w tle podczas gdy użytkownik przegląda resztę strony. Przedstawia on ideę tworzenia YCC oraz etapy pracy i elementy, na których skupiły się jego projektantki. Wkrótce tą sekcję wzbogacą kolejne dwa obrazy video.

Volvo Design składa się z 27 sekcji. Każda z nich oznaczona jest kolorem odpowiednim dla działu. Macierz kolorów generowana jest z XML'a i można ją rozbudowywać w przyszłości o nowe sekcje. Oprogramowaniem serwisu zajął się Paweł Piotrzkowski, a przygotowaniem od strony HTML - Radek Krzepkowski.

Wraz z rozwojem programu i powstawaniu coraz to nowych wydarzeń serwis będzie rozwijany o kolejne elementy, takie jak: materiały zdjęciowe z wystaw, filmy, nowe informacje czy galerie.

www.volvodesign.pl
www.k2.pl

wiadomości
gospodarka
e-biznes
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)