Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Kampania radiowa Lukas Banku w internecie realizawana przez IDMnet

0
Podziel się:

21 listopada br. rozpoczęła się internetowa część kampanii reklamowej Lukas Banku 'Ty też żądaj zysków', będąca częścią globalnej akcji promocyjnej prowadzonej przez bank. Celem działań promocyjnych jest zachęcenie do oszczędzania w banku oraz promocja rachunku osobistego Lukas e-Konto PRO. Sieć IDMnet odpowiedzialna za kampanię internetową, przygotowała spoty reklamowe, które można usłyszeć w PolskaStacja.pl. To pierwsza tego typu kampania w polskim Internecie.

Warunkiem wzięcia udziału w promocji LUKAS Banku jest skorzystanie z jednego z produktów oszczędnościowych dostępnych w jego ofercie lub założenie e-Konta PRO. Każdy, kto skorzysta z tej oferty, weźmie udział w losowaniu - jednego z 39 przenośnych komputerów marki Dell.

PolskaStacja.pl i IDMnet przygotowały dwie wersje spotu, który można usłyszeć przez cały tydzień na dwa sposoby. Pierwszy to typowa reklama radiowa w postaci 30 sekundowego spotu mp3. Emitowana jest ona w blokach reklamowych pomiędzy piosenkami czy audycjami. Drugi to emisja krótkiego, 7 sekundowego spotu reklamowego 'na powitanie', czyli z chwilą kiedy słuchacz włącza radio internetowe (łączy się ze strumieniem dźwiękowym). Zaletą tej reklamy jest 100% gwarancja dotarcia do odbiorcy.
Zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie kampanii internetowej z wykorzystaniem nietypowej formy reklamy, ponieważ profil osób korzystających z tego narzędzia internetowego jest bardzo dobrze dopasowany do naszej grupy docelowej. Zaplanowanie kampanii bazującej nie tylko na danych demograficznych ale także w oparciu o upodobania internautów jest dla nas dodatkowym atutem. Nie bez znaczenia jest też fakt, że jesteśmy pionierem korzystania z tej formy reklamowej na tak szeroką skalę. Takie innowacyjne formy reklamowe traktujemy jako wsparcie działań na szeroką skalę w Internecie oraz poza nim. - powiedział Arkadiusz Łatko, Junior Product Manager Bankowości Internetowej z Lukas Banku.

Cieszymy się, że Lukas Bank zdecydował się na taki sposób promocji swoich produktów. Przez kilka miesięcy pracowaliśmy wspólnie z PolskąStacją nad przygotowaniem radiowej oferty reklamowej, a przede wszystkim nad systemem ADCast raportującym emisje radiowe. System ten pozwoli pokazać do jak dużej grupy osób trafiła ta reklama i z jaką częstotliwością. - dodał Adam Dyba, Dyrektor Generalny IDMnet.

PolskaStacja.pl to polskie radio internetowe, z którego korzysta obecnie ponad 400 tys. osób w ciągu miesiąca.

http://www.polskastacja.pl

wiadomości
gospodarka
e-biznes
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)