W listopadzie 2010 roku witryny oferujące specjalne deale odwiedziło już 3,2 miliona osób. Liderem pozostaje Groupon.
Po pół roku od powstania CityDeal.pl (obecnie Groupon.pl) i Gruper.pl, łączny zasięg wszystkich serwisów zakupów grupowych sięga już 18 procent, a łączna liczba ich użytkowników 3,2 miliona. Groupon i Gruper to także zdecydowani liderzy - z ich witryn korzysta odpowiednio 2,6 miliona i 785 tysięcy internautów. Tam też odwiedzający najchętniej kupują zniżkowe bony.
W październiku po raz pierwszy w zestawieniu badania Megapanel PBI/Gemius pojawiły się witryny konkurencyjnych portali: Okazik, MyDeal oraz FastDeal. Wśród tych serwisów prym wiedzie MyDeal z 247 tysięcy użytkowników.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.