Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Nowy portal Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.

0
Podziel się:

Agencja Artegence stworzyła nowe strony internetowe dla Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych SA. Mają one wspomóc budowę wizerunku PWPW SA godzącego bogatą tradycję firmy z nowoczesnością, zorientowaną na rynek najnowszych technologii.

Informacji na temat produkcji papierów wartościowych takich jak np: banknoty, dowody osobiste, paszporty, prawa jazdy, czy banderole akcyzowe towarzyszy prezentacja nowych przedsięwzięć: Polskiej Platformy Przetargowej oraz Polskiego Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum.

Tradycyjna i e-biznesowa strona działalności PWPW S.A. jest przedstawiona na głównej stronie w formie tzw. Quick tour'u. To rzadko spotykane w polskim Internecie narzędzie umożliwia odwiedzającemu błyskawiczne zapoznanie się z podstawowymi informacjami dotyczącymi firmy.

Kolejnym kluczowym elementem sprzedażowym portalu jest sposób prezentacji informacji o usługach. Poza klasycznym wyszukiwaniem 'po produktach' można przeszukiwać ofertę adresowaną do odbiorców poszczególnych sektorów rynkowych. Tak więc będąc klientem, reprezentującym na przykład administrację rządową, wybieramy odpowiednią opcję i uzyskujemy wgląd w zestawienie produktów dla tego segmentu.

Artegence podczas planowania architektury informacyjnej portalu położyło duży nacisk na funkcjonowanie serwisu jako skutecznego narzędzia sprzedaży. 'Artegence zbudowało efektywny system zarządzania relacjami marki z klientami.- mówi Artur Gortych, prezes zarządu Artegence - Istotnym zadaniem było usprawnienie procesu mającego początek w momencie zainteresowania nowych odbiorców ofertą a finał w zainicjonowaniu kontaktu z właściwym specjalistą ze strony PWPW S.A.'

Design portalu, przyjmując postać papieru wartościowego, łączy komunikacyjnie markę PWPW z tradycyjną gwarancją bezpieczeństwa i niezawodności.

http://www.pwpw.pl

internet
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)