Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Przetarg na nowy serwis korporacyjny Telefonii Dialog rozstrzygnięty

0
Podziel się:

Agencja Interaktywna Adv.pl wygrała trwający kilka miesięcy przetarg ogłoszony przez Telefonię Dialog na wykonanie nowego serwisu korporacyjnego operatora.

Wynik przetargu oznacza dla Adv.pl kontynuację ponad 4-letniej kompleksowej obsługi internetowego wizerunku Telefonii Dialog (oprócz realizacji i aktualizacji obecnego serwisu również stworzenie witryny www.junior.dialog.pl promującej bezpieczne korzystanie z internetu przez dzieci, witryn produktowych www.1011.pl, www.wifi.dialog.pl, prezentacji multimedialnych, oraz wielu kampanii reklamowych i wizerunkowych on-line).

'Odświeżenie naszej strony korporacyjnej www.dialog.pl było niezbędne - stary system nie był już wystarczająco elastyczny pod kątem dalszej rozbudowy części usługowej. Przez 4 lata oferta Dialogu poszerzyła się znacznie, a łatwa i przyjazna dla użytkownika prezentacja usług i cen jest wymogiem obecnych czasów, w których komunikacja elektroniczna staje się podstawowym medium informacyjnym' - mówi Marta Pietranik z Biura Rzecznika Prasowego Telefonii Dialog.

'Oferta Agencji Adv.pl przedstawiona w przetargu okazała się najbardziej konwergentna pod względem znajomości potrzeb spółki i wiedzy o ofercie, a znajomość firmy gwarantowała efektywny czas realizacji serwisu. To zdecydowało o wygranej' - podsumowuje Marta Pietranik.

Serwis www.dialog.pl oparty zostanie o nowoczesny system zarządzania treścią oraz wiele nowych elementów i aplikacji interaktywnych zapewniających szybką i skuteczną komunikację z użytkownikami.

'Cieszymy się z wygranej. To dowód dużego zaufania do naszego profesjonalizmu i doświadczenia. Jestem przekonany, że nasza współpraca zaowocuje wzorcowym serwisem korporacyjnym operatora telekomunikacyjnego' - powiedział Konrad Pankiewicz, dyrektor zarządzający Adv.pl.

Nowy serwis www.dialog.pl zadebiutuje jesienią bieżącego roku.

http://www.dialog.pl

internet
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)