Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Reklama w WP pod znakiem nowych klientów

0
Podziel się:

Biuro Reklamy Wirtualnej Polski postawiło na nowych Klientów, wiosnę i cyfrę 15. Każdy z reklamodawców, który w okresie 15 kwietnia - 15 maja zdecyduje się na zamówienie kampanii promocyjnej na stronach portalu otrzyma 15% dodatkowego rabatu (promocyjny rabat jest dodawany do rabatu udzielanego zgodnie z cennikiem). Warunek jest jeden: Klient musi pierwszy raz korzystać z usług portalu Wirtualna Polska jako medium reklamowego.

'Poprzez wiosenną promocję nie tylko zachęcamy do korzystania z naszych usług reklamowych, ale też przybliżamy nowym klientom Internet będący niezwykle skutecznym medium reklamowym. - powiedziała Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży Wirtubalnej Polski - Reorganizując Biuro Reklamy powołaliśmy dział New Business, zajmujący się aktywnym pozyskiwaniem klientów, którzy dotąd nie korzystali z Internetu jako medium reklamowego, zmieniliśmy politykę reklamową oraz znacznie wzbogaciliśmy naszą ofertę.' Wiosenna promocja obejmuje nowych klientów agencyjnych. Także oni otrzymują 15 % dodatkowego rabatu na wybraną kampanię promocyjną.

Od początku roku Biuro Reklamy WP wprowadziło szereg zmian służących reklamodawcom. Przestrzeń reklamowa portalu zwiększyła się o oglądalność Allegro. Nowe niskie ceny i zasady emisji reklam, całkiem odmienny od dotychczasowego model sprzedaży powierzchni reklamowej w serwisie Poczta.wp.pl, specjalna oferta pakietowa, w tym nowoczesny Pakiet MILIARD oraz maksymalny zasięg przekazu decydują o niezwykłej atrakcyjności produktu WP. W wyniku współpracy z NetSprint.pl Klienci Wirtualnej Polski zainteresowani Linkami Sponsorowanymi zyskali możliwość jednoczesnej promocji zarówno na stronach WP, jak i sieci partnerskiej NetSprint.pl, co stworzyło unikalną możliwość połączenia dużego zasięgu z precyzyjnym dotarciem do użytkowników.

http://www.wp.pl

internet
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)