Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

SAGE wzmocni Symfonię

0
Podziel się:

SAGE Group ogłosił wyniki finansowe za I półrocze 2005. Przychody Grupy wzrosły o 17%, do kwoty 381,6 mln funtów, a zysk operacyjny wyniósł 103,1 mln funtów (wzrost o 16%). SAGE rozpoczął działalność w Polsce w maju br. powołując spółkę SAGE Symfonia, która jest producentem i dostawcą Systemów Symfonia. Przychody z linii biznesowej Symfonia wrosły w ostatnim roku budżetowym o 33%.

Symfonia będzie strategicznym produktem Grupy SAGE w Polsce. Nowy właściciel zakłada w najbliższym czasie intensywny rozwój zarówno oferty, jak i samej firmy Sage Symfonia. Do najważniejszych celów należą: dynamiczny wzrost udziału w rynku oraz stałe podnoszenie poziomu przychodów i rentowności. W przyszłości rozważone zostaną możliwości lokalizacji w Polsce niektórych rozwiązań grupy SAGE stanowiących uzupełnienie oferty Systemów Symfonia.

'Decyzję o inwestycji w Polsce podjęliśmy z dwóch powodów: po pierwsze - kraj ten jest dużym i perspektywicznym rynkiem. Po drugie - Symfonia jest bardzo dobrym i perspektywicznym produktem, wiodącą marką w Polsce, z doskonale funkcjonującą siecią sprzedaży. Dotychczasowe sukcesy potwierdzają też kompetencje menadżerów, zespołu pracowników oraz sieci partnerów związanych z tą linią produktów. Analiza wszystkich elementów sprawiła, że jako strategiczny produkt Grupy Sage w Polsce wybraliśmy właśnie Symfonię. Jeżeli w przyszłości zdecydujemy się na lokalizację w Polsce niektórych aplikacji, to będą to rozwiązania uzupełniające Symfonię, a nie zastępujące istniejące już programy tego systemu. Obecnie jednak skoncentrujemy się na rozwoju samej Symfonii' - mówi Peter Dewald, dyrektor zarządzający SAGE na Niemcy i Europę Wschodnią.

'Zamierzamy w najbliższym czasie umocnić swoją pozycję niekwestionowanego lidera na polskim rynku producentów oprogramowania dla małych i średnich firm. Zarówno zespół, który przeszedł z Matrix.pl do Sage Symfonia, jak i sieć naszych partnerów od lat znają produkt i potrzeby rynku. Utrzymamy główne kierunki dotychczasowej strategii - mam tu na myśli rozwój trzech linii produktów, w szczególności ekspansję Symfonii forte na rynek średniej wielkości przedsiębiorstw, rozwój wysokiej jakości usług świadczonych klientom oraz konsekwentny wzrost sieci sprzedaży. W planach mamy też wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań na rynek MSP; pierwszym z nich jest - mający właśnie swoją premierę - system mobilny mSymfonia, oferowany wspólnie z Plus GSM. Pozostaniemy spółką aktywną w środowiskach zawodowych - będziemy kontynuować liczne inicjatywy w edukacji oraz organizacjach branżowych, z których wywodzą się nasi klienci. Przykładem jest przygotowywana właśnie kolejna edycja Konkursu Księgowy Roku. Jestem przekonana, że
obecność w strukturach tak doświadczonej firmy jak Sage i wynikający z tego faktu dostęp do wiedzy pozwoli nam efektywniej i skuteczniej realizować dotychczasową strategię' - mówi Elwira Sokołowska, prezes SAGE Symfonia.

http://www.symfonia.pl

internet
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)