Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Serwis Pasażer dla promocji GTL i Lufthansy

0
Podziel się:

Portal Pasażer objął patronatem medialnym wspólną akcję Górnośląskiego Towarzystwa Lotniczego i linii lotniczych Lufthansa.

Akcja Katowice Airport Last Minute potrwa do końca lipca. Jej zadaniem jest wspólna promocja atrakcyjnych ofert na przeloty z Katowic do Aten, Dublina, Londynu, Mediolanu, Paryża, Rzymu i Sztokholmu. Ceny przelotów rozpoczynają się od 599PLN (w dwie strony bez opłat lotniskowych). Bilety będzie można nabyć wyłącznie na katowickim lotnisku Pyrzowice, w biurze Lufthansy lub GTL travel.

- W naszej promocji zaoferujemy bilety w dwie strony w cenie 599 PLN do miejsc w Europie najczęściej wybieranych przez pasażerów ze Śląska. Dokonaliśmy dogłębnej analizy preferencji pasażerów odlatujących z Katowic (...) na tej podstawie przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę na połączenia - powiedziała Anita Bożek, Dyrektor Sprzedaży Lufthansy na Polskę Południową.

- W procesie kampanii główny nacisk zostanie położony na nowoczesne media elektroniczne (internet), akcję wspomagać będą również tradycyjne reklamy w prasie oraz artykuły sponsorowane. Promowanie samego MPL Katowice jako portu lotniczego nie miałoby takiego wymiernego efektu jak wspólna kampania z przewoźnikiem lotniczym, którego produktem najbardziej jest zainteresowany pasażer i to jego atrakcyjność w głównej mierze determinuje decyzję o zakupie biletu na wylot z danego portu - powiedział Marek Kubica, Specjalista ds. Rozwoju Górnośląskiego Towarzystwa Lotniczego.

- Nawiązanie współpracy z Lufthansą i Górnośląskim Towarzystwem Lotniczym to dla nas duży zaszczyt. Świadczy to o tym, iż firmy te doceniły nie tylko profesjonalizm i zaangażowanie w prowadzone przez nas projekty, ale także możliwość dotarcia do atrakcyjnej grupy potencjalnych klientów dzięki powierzchni reklamowej naszego portalu - dodał Ireneusz Dylczyk, Specjalista ds. Marketingu i Public Relations Pasazer.com.

http://www.pasazer.com

internet
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)