Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

zjednoczenie.com - miejski CROPP

0
Podziel się:

Gdańska agencja interaktywna zjednoczenie.com opracowała serwis internetowy znanej marki odzieżowej Cropp. Twórcy strony w ciekawy sposób zaprezentowali ofertę produktową - fabuła nawigacji po serwisie opiera się na wędrówce po tętniącym życiem nocnym, wielkomiejskim centrum. Po zmianie internetowego wizerunku sieci sklepów Cropptown tym razem przyszła pora na główną markę tych sklepów - Cropp. Z undergroundowej mody podziemi i tuneli marka przeszła bliżej centrum, do tętniącego mocnym życiem wielkomiejskiego City - tam gdzie dzieje się najwięcej. Oczywiście Cropp nie odcina się całkowicie od swoich korzeni - miasto dalej najciekawsze jest nocą, kiedy dominuje widok pędzących pustymi ulicami samochodów i ścigających się motocyklistów, opustoszałych stacji metra, przemykających taksówek, pełnych kawiarni i zadymionych klubów.Serwis nawiązuje do nowego hasła marki "create yourself" - za pomocą filmów, muzyki, zachęca do poszukiwania swojego indywidualnego stylu bycia w Mieście, własnego sposobu na życie, na zabawę, na relaks.Witrynę podobnie jak poprzednią jej odsłonę w całości przygotowała firma zjednoczenie.com, która obsługuje od kilku lat obie marki (CROPP / CROPPTOWN) w całości działań internetowych. Była ona odpowiedzialna za stworzenie kreacji do nowego serwisu - opracowanie koncepcji witryny, projektu graficznego, stworzenie animacji flashowych, copywriting. Całość złożyła się na efekt końcowy - frapującą acz nieco niepokojącą i zaskakującą podróż przez nocne Miasto.Strona przede wszystkim zawiera nową kolekcję przedstawioną w sposób oryginalny i nowoczesny - od innych odzieżowych serwisów produktowych odróżnia ją głównie sposób wykonania. Witryna umożliwia wybór czterech ścieżek muzycznych - użytkownik w zależności od nastroju może wybrać tło dźwiękowe towarzyszące jego wędrówce przez nocne city - od ostrzejszych undergroundowych po łagodne klubowe czy subtelne jazzowe brzmienia. Serwis znakomicie oddaje nocny nastrój centrum wielkiego Miasta - dynamiczny, nieco tajemniczy, pozornie mroczny ale pulsujący własnym życiem.- Serwis jest niesłychanie dynamiczny, zawiera sporo animacji i filmów. Oferta produktowa jest mocno wyeksponowana i ciekawa dla użytkowników, od razu rzuca się w oczy i pozostaje na długo w pamięci - mówi Paweł Kmiecik kierownik Departamentu Multimediów LPP S.A., właściciela marki Cropp.Strona ukazuje wybrane modele ubrań tej marki, zaprezentowane w ich naturalnym otoczeniu - na tle ulic, budynków, architektury miasta. Wizerunki modeli na ścianach i billboardach można odczytać dwojako - z jednej strony jako elementy współczesnej estetyki płynnie wpisujące się w wizerunek miasta, z drugiej jako ikonę obecnych czasów, uosobienie wolności stylu i ekspresji własnej osobowości. Oprócz prezentacji nowej kolekcji, w serwisie - podobnie jak w poprzedniej wersji strony - można się zaopatrzyć w nowe tapety na pulpit i wysłać znajomemu e-kartkę.www.zjednoczenie.co

wiadomości
gospodarka
e-biznes
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)