Koniec z głośnymi reklamami, które od lat irytują widzów. Telewizje będą miały obowiązek dokładnego sprawdzenia wszystkich reklam tak, aby nie były głośniejsze niż programy, przy których są nadawane.
Krajowa Radia Radiofonii i Telewizji przyjmie jutro rozporządzenie, które nałoży na polskie stacje obowiązek dokładnego skontrolowania każdego spotu.
_ Dziennik Gazeta Prawna _ wyjaśnia, że nowe przepisy nie wejdą w życie od razu. Nadawcy i agencje reklamowe będą mieli pół roku na dostosowanie się do nich. KRRiT chce, by _ dźwięki reklamowe nie były przeraźliwie brzmiące _.
Przewodniczący Rady Witold Kołodziejski ostrzega, że KRRiT dysponuje odpowiednimi instumentami, aby ukarać tych nadawców, którzy nie dostosują się do zaleceń. _ - Nie chodzi tylko o upomnienia czy kary finansowe, ale też sankcje związane z telewizyjną koncesją _ - podkreśla Kołodziejski.
ZOBACZ TAKŻE:
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.