Notowania

marketing
18.07.2011 09:56

Obsługa klienta - jak odróżnić się od konkurencji i zarobić na tym pieniądze

Czy zapewnienie znakomitej obsługi klienta i zarabianie pieniędzy muszą stać w sprzeczności? Czy obsługa klienta może być w ogóle sposobem na odróżnienie się od konkurentów? Na pytania te odpowiadali...

Podziel się
Dodaj komentarz

Czy zapewnienie znakomitej obsługi klienta i zarabianie pieniędzy muszą stać w sprzeczności? Czy obsługa klienta może być w ogóle sposobem na odróżnienie się od konkurentów? Na pytania te odpowiadali praktycy polskiego biznesu podczas debaty redakcyjnej Harvard Business Review Polska. W spotkaniu wziął udział światowy ekspert w dziedzinie obsługi klienta, John Tschohl.

Tagi: marketing, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz