Platforma do tej pory działa z sukcesem w Niemczech i Francji.
Według jej twórców posiada nowatorskie narzędzia do precyzyjnego doboru influencerów, prowadzenia kampanii, gromadzenia i analizy danych oraz prezentowania wyników w ramach aktywacji influencer marketing.
- Łącząc trnd i InCircles jako jedyni na rynku mamy teraz możliwość kompleksowej realizacji kampanii z wykorzystaniem pełnego spektrum influncerów - mówi Rafał Krauze, dyrektor regionalny Territory Influence Polska. - Do aktywacji every day i micro influencerów wykorzystujemy dotychczasową platformę trnd, a zaangażowanie category influencerów i gwiazd budujemy prowadząc kampanie na InCircles. Używając nowoczesnych narzędzi możemy również łączyć aktywności na obu platformach w ramach jednej kampanii - dodaje.
Według Krauzego wszystkie projekty oparte są na oryginalnych konceptach i powstają w ścisłej współpracy z markami, których przedstawiciele zawsze mogą liczyć na konsultacje i pomoc.
- Podobnie pracujemy z samymi influencerami. Myślę, że to bardzo silnie wyróżnia nas na rynku i w połączeniu z nowymi narzędziami naprawdę gwarantuje odpowiednią jakość i osiągnięcie zakładanych KPI - wyjaśnia Krauze.
trnd działa na europejskim rynku od 2005 roku, przeprowadziło blisko 2 500 kampanii influencer marketing w 14 krajach.
Tworzy społeczność ponad 4 milionów influencerów, którzy swoimi opiniami na temat produktów i usług dzielą się online i offline. Specjalizuje się w kampaniach produktów FMCG, kosmetyków, chemii gospodarczej, sprzętu elektronicznego i usług.