Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Artykuł sponsorowany

Pokaż, jak zwycięża się w digitalu. Przedłużamy zgłoszenia do IAB MIXX Awards!

Podziel się:

Zwyciężyć w digitalu to poważne wyzwanie, dlatego wszystkim zainteresowanym udziałem w IAB MIXX Awards 2021 dajemy dodatkowy czas na dopracowanie zgłoszeń - przedłużamy termin do 6 września do godz. 23.59.

Pokaż, jak zwycięża się w digitalu. Przedłużamy zgłoszenia do IAB MIXX Awards!
Pokaż, jak zwycięża się w digitalu. Przedłużamy zgłoszenia do IAB MIXX Awards! (materiały partnera)
bEJTCBVN

IAB MIXX Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność. Zgłoszenia przyjmowane są w 16 kategoriach konkursowych. Zwycięzców poznamy pod koniec listopada.

Kampanie reklamowe oceniane są jako całość - jury IAB MIXX Awards analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Jury ocenia nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. Zwycięskie projekty to te, które najefektywniej zachęcają do interakcji z marką, prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.

Kampanie reklamowe mogą zgłosić zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów oraz reklamodawcy, niezależnie od wielkości czy budżetu wydanego na projekt. Jedynym warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zrealizowanie projektu wykorzystującego co najmniej jeden kanał digital.

bEJTCBVP

Kategorie konkursowe

Kampanie będą nagradzane w 16 kategoriach konkursowych.

Wszystkie kategorie, w których twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłosić swoje prace to:

bEJTCBVV

·           Best Use of Social Media

·           Brand Awareness and Positioning

·           Commerce

·           Content Marketing

bEJTCBVW

·           Cross Media Integration

·           Data Driven & Precision Marketing

·           Digital Experience

·           Games & eSport

bEJTCBVX

·           Innovation & Smart Solution

·           Launch

·           Limited Budget

·           Offline Digitizing

bEJTCBVY

·           Online Marketing with Influencer

·           Perfomance Marketing

·           Public Service, non-profit campaign & CSR

·           UX

Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2021 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną także nagrody za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Jurorzy

Zwycięzców konkursu wybierze jury - wybitni eksperci branży – przedstawiciele agencji, domów mediowych, wydawców i specjalistów w wybranych dziedzinach, a także reprezentanci marketerów.

Skład jury dostępny jest na stronie https://mixx-awards.pl/jury/.

Nad przebiegiem głosowania czuwa audytor – firma PwC.

Polska edycja tego międzynarodowego konkursu odbywa się od 2007 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja MIXX Awards w Europie. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB. Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.

Współpraca: Newspoint, Havas Media Group

Patroni medialni: Gazeta.pl, Marketer+, Marketing przy kawie, My Company, naTemat.pl, Nowy Marketing, Wirtualna Polska

O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 220 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe (Program QUALID). Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.

IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.

bEJTCBWq
Artykuł sponsorowany
Źródło:
money.pl