Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Marketing wirusowy w wykonaniu SLD

0
Podziel się:

Powstał kilkuminutowy film antyreklamowy, wykorzystujący fragmenty spotów oraz haseł wyborczych PiS-u. Produkcją i rozpowszechnianiem zajmie się Sojusz Lewicy Demokratycznej.

Marketing wirusowy w wykonaniu SLD
(Tomasz Gzell/PAP)

Powstał kilkuminutowy film antyreklamowy, wykorzystujący fragmenty spotów *oraz haseł **wyborczych PiS-u. Produkcją i rozpowszechnianiem zajmie się Sojusz Lewicy Demokratycznej. *

W filmie, który zaprezentował na wczorajszej konferencji prasowej sekretarz generalny partii Grzegorz Napieralski, pojawiają się prezydent Lech Kaczyński oraz posłowie: Jacek Kurski i eurodeputowany PiS Adam Bielan.
_ " _PiS wciąż kłamie. (...) Nie ma polityki prorodzinnej, ulg podatkowych, taniego państwa, mieszkań, jest za to dyktatura bliźniaków" - twierdzi Napieralski. Jego zdaniem żadne z haseł, z którymi PiS szedł do wyborów nie zostały _ W filmie wykorzystano fragmenty spotów wyborczych z kampanii parlamentarnej i prezydenckiej, w których deklarują m.in., że po wygranych wyborach PiS obniży ludziom podatki, wybuduje mieszkania, zapewni pracę i doprowadzi do zmniejszenia bezrobocia. W tym momencie na ekranie pojawiają się co jakiś czas czerwone napisy o treści: "kłamstwo" lub "łże" oraz komentarze odautorskie, mające zdemaskować hasła głoszone przez polityków PiS _.spełnione. Wbrew deklaracjom działaczy tego ugrupowania stanowiska w państwie obsadzane są z klucza partyjnego, a nie według kompetencji.

"Pomysł rozpaczy"

Wiceprezes PiS Adam Lipiński pomysł SLD nazywa to przedsięwzięcie pomysłem rozpaczy i proponuje SLD wojnę na spoty._ "To jest pomysł rozpaczy. Myśmy składali szereg obietnic w trakcie kampanii wyborczej - to były elementy programu PiS i my wiele z nich zrealizowaliśmy w ciągu kilku miesięcy" - argumentuje Lipiński i tłumacząc jednocześnie, że program wyborczy zakłada realizację kilkuletniego planu. " _Ja bym zaproponował SLD coś innego - wojnę na spoty" - dodaje - "My przedstawimy deklaracje wyborcze SLD sprzed kilku lat i to, co oni zrobili po czterech latach swojego urzędowania. Jeżeli w ciągu czterech lat jakaś formacja nie była w stanie zrealizować większości swoich obietnic, to jest formacją całkowicie skompromitowaną".

Dodaje, że jego zdaniem można jeszcze pokazać, co robili założyciele SLD w latach 70. i 80., w okresie komunizmu, czy np. stanu wojennego. "To byłoby ciekawe - porównanie ich zachowań wtedy, co robili wtedy, z tym co mówią dzisiaj. Dzisiaj są euroentuzjastami, demokratami, a są to ludzie, którzy budowali swoją partię w oparciu o struktury totalitarne i powinni zrezygnować z kampanii porównawczej, bo każda kampania porównawcza uderza w SLD we wszystkich wymiarach - i w wymiarze współczesnym i w wymiarze historycznym" - podkreśla.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)