Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Pozyskiwanie leadów z platformą DMSales

0
Podziel się:

DMSales to nowoczesna platforma, która wspiera działy sprzedaży i marketingu w procesie pozyskiwania leadów dla firm z różnych branż. Poprzez platformę można realizować kampanie marketingowe, co wpływa na usprawnienie prospectingu i skrócenie czasu sprzedaży. System bazuje na zaawansowanej analityce danych, mechanizmach sztucznej inteligencji i integracji danych z różnych źródeł.

Pozyskiwanie leadów z platformą DMSales
(materiały partnera)

Artykuł sponsorowany

Chcesz znaleźć nowych klientów? Załóż konto i przetestuj za darmo DMSales - twórcy narzędzia oferują nielimitowany czasowo dostęp do 50 kontaktów B2B.

Jak działa DMSales

System działa w oparciu o Data Driven Marketing, marketing oparty na danych to strategia bazująca na zbieraniu i wykorzystaniu informacji z różnych źródeł o klientach i prezentowaniu im swoich produktów i usług wychodząc naprzeciw ich potrzebom. Wysyłka kampanii reklamowych do odpowiedniej grupy docelowej i rozumienie potrzeb potencjalnych klientów jest kluczowe w procesie marketingu i sprzedaży. Dodatkowo w opinii klientów DMSales posiada nowoczesny, intuicyjny interfejs pozwalający w prosty sposób tworzyć profesjonalne kampanie odpowiadające na zainteresowania i potrzeby odbiorców, co jeszcze bardziej zwiększa szanse na pozyskanie klientów.

Największe w Polsce bazy danych

System na bieżąco zbiera i aktualizuje dane, obecnie gromadzi dane ponad 25 milionów użytkowników Internetu, w tym ponad 12,2 mln kontaktów B2C, 8,3 mln kontaktów B2B, 3 mln kontaktów B2B/B2C i 1 mln kontaktów zagranicznych. Dzięki integracji z różnymi rejestrami przedsiębiorców system na bieżąco gromadzi dane o nowych firmach z różnych branż. Jednak to nie wszystko. Za pomocą platformy DMSales osoby dysponujące własnymi bazami, mogą wzbogacić je o dodatkowe informacje.

Wszystkie zasoby rekordów są zgodne z wytycznymi RODO. Osoby figurujące w bazach B2C wyraziły zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, z kolei wobec kontaktów B2B wykonano obowiązek informacyjny przewidziany w rozporządzeniu. W trosce o poszanowanie prywatności danych osób figurujących w bazie, DBMS udostępnia dane w modelu licencyjnym, umożliwiając osobom wypis z baz danych. Jakość danych zbiorów jest ciągle monitorowana.

Baza dopasowana do profilu Twojej firmy

Narzędzie analizuje dane tj. imię i nazwisko, płeć, adres zamieszkania, e-mail i numer telefonu, zainteresowania, branże. Dzięki tym informacjom użytkownik korzystający z platformy DMSales może budować profile odbiorców w oparciu o dane demograficzne, zainteresowania oraz zachowania w Internecie. W panelu twórcy narzędzia zadbali o szeroką ilość filtrów i tagów umożliwiających budowanie profili odbiorców i targetowanie do nich kampanii. Takie bazy danych klientów indywidualnych lub biznesowych z dużym prawdopodobieństwem będą lepiej konwertować.

Działania marketingowe z DMSales

Stworzyłeś już swoją bazę kontaktów?

Teraz za pomocą DMSender możesz stworzyć efektywne kampanie e-mail i sms i targetować je do odpowiedniej grupy odbiorców. Personalizując i dopasowując przekaz do potrzeb swoich klientów oraz wykorzystując funkcję marketing automation możesz zwiększyć skuteczność działań marketingowych.

SMS i e-mail marketing

Użytkownik korzystający z DMSales może utworzyć własny proces sentencji mailingowych i SMS dopasowany do potrzeb klientów. Platforma pozwala m.in. na tworzenie profesjonalnych kampani, personalizację treści, planowanie dat wysyłki, testy A/B, integrację ze stroną www pozwalającą na automatyczne wysyłanie wiadomości do nowych klientów, scoring pozwalający na automatyczne wysyłanie maili do najbardziej zaangażowanych odbiorców. System zapewnia szczegółowe dane na temat skuteczności realizowanych kampanii, informuje o wskaźniku otwieralności, klikalności, zachowaniach odbiorców oraz pozwala na generowanie rozbudowanych raportów. Wykorzystanie algorytmów uczenia maszynowego i analiza zdarzeń pozwala na wyróżnienie się w branży. SMS marketing w formie krótkich wiadomości to doskonałe narzędzie do przekazywania informacji o rabatach, przypomnienia o wizycie, wysyłania powiadomień o realizacji wysyłki czy wysyłek cyklicznych. E-mail marketing sprawdzi się dodatkowo w budowaniu skutecznej wieloetapowej komunikacji z klientami.

Przykładowe funkcje platformy DMSales

Platforma do pozyskiwania leadów DMSales zapewnia rozwiązania dopasowane do różnych potrzeb i branż klientów, oto przykładowe funkcjonalności:

  • generowanie leadów,
  • budowanie profili odbiorców na podstawie różnych źródeł,
  • automatyczny Data Driven SMS i e-mail marketing napędzany danymi behawioralnymi,
  • automatycznie wyzwalane wiadomości,
  • duży wybór funkcjonalności i filtrów,
  • identyfikacja i śledzenia zachowań użytkowników na stronie internetowej
  • dynamiczne treści,
  • lead nurturing,
  • spersonalizowany marketing,
  • wysyłki okazjonalne,
  • personalizacja wiadomości,
  • analiza RMF,
  • analiza zaangażowania, skuteczność reguł automatyzacji i ruchu na stronie,
  • rozbudowane raporty.

Rozwój projektu Inteligentny system do budowy i utrzymywania relacji z klientami - DMSales

Spółka DBMS w ramach działania 1.1 ,,Szybka ścieżka” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014- 2020, który jest współfinansowany przez Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego otrzymała dofinansowanie na rozwój projektu „Inteligentny system do budowy i utrzymywania relacji z klientami – DMSales”.

Celem jest ulepszenie platformy DMSales i zaimplementowanie systemu sztucznej inteligencji umożliwiającego budowanie relacji z klientem w oparciu o maszynowe uczenie, szczegółową analitykę i pozyskiwanie danych z różnych źródeł. Poprzez mechanizmy sztucznej inteligencji platforma ma integrować dane z kanałów tj. e-mail, social media (Facebook, LinkedIn) i połączenia telefoniczne i na ich podstawie wskazywać gotowość leada do zakupu.

System ma wspierać działy handlu i sprzedaży w procesie pozyskiwania klientów i budowaniu skutecznych relacji dostarczając im informacji na temat potrzeb odbiorców oraz wpływając na ułatwienie i skrócenie czasu prospectingu, czy też social sellingu.

Podsumowanie

DMSales to platforma oparta o data science i sztuczną inteligencję, dostarczająca innowacyjne rozwiązania do zwiększania skuteczności działań marketingowych i optymalizacji procesów sprzedaży w oparciu o algorytmy wskazujące gotowość klienta do zakupu. Już dziś załóż darmowe konto i zdobądź nowych klientów dla swojego biznesu.

Artykuł sponsorowany

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)