Notowania

marketing
18.07.2011 10:01

Prezes firmy Aflac opowiada, jak zakochał się w kaczorze

Dziesięć lat po rozpoczęciu ambitnej kampanii reklamowej firma ubezpieczeniowa Aflac nadal miała kłopoty ze słabą rozpoznawalnością nazwy. Pracownicy jednej z agencji poproszonych o opracowanie...

Podziel się
Dodaj komentarz

Dziesięć lat po rozpoczęciu ambitnej kampanii reklamowej firma ubezpieczeniowa Aflac nadal miała kłopoty ze słabą rozpoznawalnością nazwy. Pracownicy jednej z agencji poproszonych o opracowanie koncepcji nowej kampanii reklamowej mieli kłopoty z zapamiętaniem nazwy klienta. Skojarzyli ją więc z kaczym kwakaniem i zaproponowali wykorzystanie w reklamie kaczora. Czy hałaśliwy ptak pomoże rozwiązać ten problem?

Tagi: marketing, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz