Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Informacja prasowa
|
aktualizacja
Informacja prasowa: Próchnik

Próchnik znów ubierze Polaków

Podziel się:

Wielka reaktywacja marki Próchnik - ikona polskiej mody wraca po latach

Próchnik znów ubierze Polaków
Tomasz Ciąpała (materiały partnera)

Próchnik to historia polskiego przemysłu odzieżowego i niemal ikoniczna marka dla kilku pokoleń Polaków. Dzisiaj odradza się w nowoczesnym wydaniu – transakcja dotycząca zmiany właściciela i praw do marki została zawarta a plany wskrzeszenia i rozwoju nabierają tempa.

Transakcja dotycząca przejęcia praw do marki została zawarta w pierwszym kwartale 2022 roku. Głównym inwestorem jest spółka Premium Fashion sp. z o.o.

a pomysłodawcą i inicjatorem przedsięwzięcia - Tomasz Ciąpała – przedsiębiorca posiadający wieloletnie doświadczenie w retailu i tworzeniu marek modowych (m.in. Lancerto).

Jestem przekonany, że tchniemy nowego ducha w markę Próchnik 1948, która na rynku nadal cieszy się estymą i budzi najlepsze skojarzenia. To jedna z najstarszych polskich marek. Dla kilku pokoleń Polaków Próchnik to marka ikona – znana z najlepszego stylu i wysokiej jakości" - zapowiada Tomasz Ciąpała.

Zamiarem nowego właściciela jest budowanie biznesu na solidnych podstawach. Z szacunkiem dla przeszłości i bogatego dziedzictwa marki, ale patrząc odważnie w przyszłość, oferując nowy asortyment, którego Próchnik nigdy nie miał, przy tym poszukując nowych klientów i rynków. Bazą będzie wysokiej jakości produkt opakowany w znakomitej jakości obsługę klienta.

Tomasz Ciąpała szacuje, że zakup praw do marki wraz z inwestycją w nowy system sprzedaży, projektowaniem i uszyciem pierwszej kolekcji to koszt rzędu kilkunastu milionów złotych.

Intuicja podpowiada, że połączenie marki z tradycjami z naszą wizją spodoba się Klientom i doprowadzi do powstania silnego gracza na rynku mody premium. Mam ambitną wizję przyszłości Próchnika - chciałbym, aby kiedyś powstała spektakularna kolekcja na 100-lecie tej polskiej marki. Biorąc pod uwagę, że marka ma już za sobą 75 lat niesamowicie ciekawej historii, plan wydaje się realny" - podsumowuje Tomasz Ciąpała.

Pełną parą ruszyły już prace projektowe. Autorem nadchodzącej kolekcji nowego Próchnika będzie jeden z najwybitniejszych polskich projektantów, pracujący dla branży od ponad 20 lat. Start produkcji zapowiadany jest już w najbliższych miesiącach. Dobra wiadomość dla niecierpliwych: jeszcze w 2022 roku premierę będzie miała kolekcja dodatków i akcesoriów marki Próchnik. Pełna oferta ubrań oraz akcesoriów przewidzianych na wiosnę i lato dostępna będzie w pierwszym kwartale przyszłego roku. Nadając marce nowy kierunek, właściciel przewiduje pełną gamę ubrań i dodatków zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet.

Dla zainteresowanych regularnym otrzymywaniem aktualności dotyczących marki, przygotowywany będzie newsletter. Subskrypcja newslettera oraz więcej informacji z zakresu 75-letniej historii marki: www.prochnik.pl

Informacja prasowa: Próchnik
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl